sâmbătă, 30 aprilie 2011

Vine, vine primăvara !

Azi mi-am propus să fac "marea rocadă", recte să pitesc hainele groase de iarnă și cizmele, și să scot la lumină haine mai potrivite vremii calduțe care a venit peste noi.
 Sper să și reușesc. Mă mai gândeam ca ar fi timpul potrivit să mut și jardinierele cu mușcate pe balconul deschis. Am totuși oarece rețineri pentru că mi-e frică să nu le fie frig.
De cand s-a încălzit sunt cu ochii numai după copaci înverziți, floricele și altele asemenea, drept pentru care, am așa o leneeeee... Ar cam trebui să mă apuc de lucrarea de disertație, că acușica-i sfârșitul lunii iunie și trebuie s-o prezint, dar, cum ziceam, sunt leneșă. Și cam nepăsătoare (nah, c-am zis-o!).
Dar întâi să-mi beau cafeaua si mai văd eu.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu