marți, 5 iulie 2011

O nouă campanie Trender

Trender anunță o nouă campanie Word of Mouth sub denumirea " Spune totul din priviri, cu trender și DAILIES", care se adresează persoanelor cu deficiențe de vedere, indiferent dacă au purtat sau nu vreodata lentile de contact.
Mai precis, prin crearea unui cont pe Trender și completarea chestionarului de pre-campanie, în care vor fi precizate date despre tipul de deficiență (miopie, hipermetropie etc.) și numărul de dioptrii necesare, cât și a celui despre implicarea ta în social media, ai șansa de a fi selecționată să testezi lentilele de contact DAILIES AquaComfort Plus produse de Ciba Vision.
Eu m-am înscris și chiar sunt nerabdătoare să aflu dacă voi fi unul dintre cei 30 de trenderi care vor avea această șansă, pentru că e timpul să-mi reînnoiesc stocul de lentile, însă nu mă pot hotărî din multitudinea de tipuri/branduri.
So, wish me luck!

UPDATE: N-am fost selectată si mă cam așteptam la asta după review-ul la produsele Fa :D

2 comentarii :