luni, 18 iulie 2011

Ultima săptămână

de muncă, înaintea concediului... Şi nici aia întreagă pentru că miercuri e ziua firmei la care lucrez, deci e liber. Bun aşa: lucrezi două zile, una faci pauză şi prinzi puteri pentru încă două :D
Deja nu mai am răbdare. Abia aştept să plecăm din Iaşi. Pe 8 august plecăm împreună cu încă o familie de amici la Ortoaia, judeţul Suceava, unde o să stăm până pe 16 dimineaţa, ca mai apoi să ne îndreptăm spre Ibăneşti.
La Ortoaia am fost şi anul trecut şi ne-am simţit foarte bine. Casa în care stăm e a unor prieteni şi e utilată ca orice locuinţă de la oraş, chit că se află pe munte.
Acum mă întorc la muncă, dar vă las cu câteva fotografii făcute anul trecut. Frumoasă-i ţara asta a noastră, nu?











5 comentarii :

  1. frumoasa, da! chiar de vis peisajele de la Ortoaia! si tu esti mistoaca, da' nu'ti mai zic, ca cica copiii trebe pupati doar in somn, ca sa nu li se suie la cap :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :p
    Mersi de aprecieri vizavi de fizicul meu răpitor =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Păcat că e locuită.
    Știu, e un clișeu, dar uneori e atât de adevărat...

    RăspundețiȘtergere
  4. eh, saptamina asta ca si cum nu ar fi. O petreci mai mult facind, planuri, arzind de nerabdare, facind bagaje! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mel, asa-i, insa in cazul asta e ok, pentru ca in zona aia n-ai sa vezi gunoaie aruncate te miri unde, adica oamenii au respect penntru mediu.
    Culniuzo, dap, abia astept intalnirea !

    RăspundețiȘtergere