miercuri, 21 septembrie 2011

Lens.ro - o experienţă nefericită

În urmă cu ceva timp, am citit pe blogul Denisei un articol în care ne povestea cum şi-a cumpărat lentile de contact de la magazinul online de optică Lens.ro şi că după două zile de la lansarea comenzii le-a avut deja acasă, deci era mulţumită de serviciile lor.
Eu, după cum am mai spus, am mai cumpărat online lentile de contact şi soluţii pentru ele, însă de la Dr.Lentilă. Comparând acelaşi tip de lentile, existente pe ambele site-uri, a reieşit că-i mai ieftin să le cumpăr de data asta de la Lens.ro, deci pe 8 septembrie am dat comanda. Ceasul rău, pisica neagră!
A doua zi m-a sunat cineva de la ei pentru a-mi spune că nu au pe stoc lentilele comandate de mine şi să mă întrebe dacă sunt de acord să mai aştept maxim două săptămâni până le primesc, pentru că pe stoc nu ţin decât lentile de până la 5 dioptrii. Mda, nu strica să fi menţionat lucrul ăsta pe site-ul lor... M-am gândit totuşi că două săptămâni nu-i chiar aşa mult şi am acceptat, rugându-i să mă ţină la curent cu stadiul comenzii şi, în momentul în care le trimit spre mine, să-mi dea prin mail acel număr de urmărire a coletului pentru că fiind cu plata ramburs, să am cash la mine în ziua livrării. Am primit confirmarea comenzii pe e-mail şi am aşteptat să treacă timpul. Luni, pe 19 septembrie, m-am gândit să-i sun ca să-i întreb de comanda mea, însă telefonul suna şi nimeni nu răspundea :D Şi marţi la fel. Cel puţin până la un moment dat, când mi-a răspuns o voce feminină cu un puternic accent unguresc şi ale cărei vorbe le înţelegeam cu greu, care mi-a spus că lentilele mele tocmai au sosit din State şi că mi le trimite "chiar acum". Vestea nu putea decât să mă bucure, aşa că am mulţumit şi am reiterat rugămintea de a-mi trimite numărul ăla de urmărire. După un timp am primit e-mail cu AWB-ul şi azi dimineaţă l-am şi depistat în reţeaua curierului Cargus. Problema a apărut în momentul în care m-a sunat curierul că ajunge la mine şi i-am zis că îl aştept. Numai că omul a revenit că nu răspunde nimeni la uşă. Îl întreb la care uşă e şi-mi zice că e la uşa apartamentului meu. Stupoare! I-am zis că nu-l aşteptam acasă, ci la birou, pentru că la adresa de livrare am trecut-o pe cea de la serviciu, unde sunt de găsit toată ziua. Curierul îmi spune că nu e trecută nicăieri adresa firmei la care lucrez şi că îi pare rău, însă nu are cum să-mi mai livreze azi comanda şi că, cel mai probabil, îmi va parveni mâine prin colegul lui care are zona Copou. Asta e!
Totuşi am vrut să lămuresc cu reprezentanta Lens.ro ce s-a întâmplat, aşa că i-am telefonat. Aceeaşi voce a doamnei cu accent unguresc îmi spune că a avut multă treabă şi că probabil a greşit şi că asta e, oricum firma de curierat e obligată să-mi aducă coletul unde mă aflu în momentul ăla, că pentru asta plătesc ei nu ştiu cât pe an prin contractul care îl au cu Cargus... Ce să-i mai zic că e o lipsă de respect, o dată faţă de partenerul lor de afaceri (Cargus) pe care îl alergi tot oraşul pentru o livrare şi, nu în ultimul rând, faţă de mine, clientul tău, căruia îi întârzie cu încă o zi-două comanda pentru că tu, lens.ro, ai degeaba rubrica de adresă de facturare şi adresă de livrare, de scris pe colet o scrii tot pe aia care-ţi vine la îndemână. Dacă tot m-a stârnit, am întrebat-o unde sunt stipulate pe site "condiţiile de vânzare", absolut obligatoriu a fi afişate pe orice website al unui magazin online, pentru că m-ar fi interesat cât de mult pot întârzia comenzile cu produse neaflate pe stoc. N-au! O întreb de link direct spre site-ul ANPC, deasemeni absolut obligatoriu a fi afişat pe site-urile oricăror prestatori de servicii, indiferent de natura lor, şi mă întreabă ce-i aceea ANPC :D
Am considerat că lungesc vorba de pomană, aşa că am urat doamnei o zi bună şi am închis.
Păcat! Pe mine chiar nu m-a interesat că nu mi-au răspuns la telefon pentru că se îmbolnăvise colega şi luase telefonul cu ea (wtf?!), nici că trebuia să-mi dau în bobi să aflu dacă lentilele comandate sunt sau nu pe stoc. Şi treceam şi peste astea dacă mi-ar fi trimis comanda unde trebuie. Nu ştiu, poate-s prea pretenţioasă, însă cred că pe banii mei îmi permit să fiu aşa.
Mâine aştept curierul cu care a trebuit să vorbesc eu şi să-l rog să vină la birou. Vă ţin la curent!

UPDATE: Ieri după amiază am primit comanda, adusă de un curier ușor iritat că a fost nevoit să-i facă servicii colegului care deservește zona în care domiciliez. Nu era curierul care vine de obicei (probabil că titularul e în concediu) și cu care am o relație amicală, așa că i-am dat 180 de lei (rambursul era de 177), mi-a zis la revedere și a plecat. De obicei nu mă pot abține și zic eu "cu plăcere" poate se simte și mulțumește pentru bacșiș, însă acum am tăcut de parc-aș fi fost eu în culpă.  Eniuei, a trecut, însă de la amețiții ăștia de la lens.ro eu nu mai cumpăr.

17 comentarii :

  1. Vai ce tampenie... :| Incompetenta maxima.. Si fa-le ceva daca poti :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vreau pot, insa ma rezum la a scrie de asta pe blog si pe site-urile la care s-au afiliat pentru a fi postate review-uri, ca sa se stie ca nu-s asa perfecti cum se lasa a se intelege din articolele gasite pe net.
    P.S. Aseara nu puteam intra pe blogul tau pentru ca imi cerea parola :D Am citit noua postare din Google Reader

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am avut la mentenanta, am schimbat tema si de aia nu puteai intra:D:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cumpar de 1 an de zile de la ei si nu am avut niciodata vreo problema. Am dat comanda si in 2-3 zile a venit, fara sa fie nevoie sa sun la telefon.Port -7, deci ar fi putut fi probleme, dar nu au fost.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! O intrebare: ati avut probleme cu calitatea lentilelor? Azi mi- a ajuns comanda, sunt ot fiica mea, si am observat ca sunt diferente destul de mari intre cutiile primite acum si cutia pe care o am inca cumoarata de la medic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu am observat diferente de calitate la lentilele cumparate atunci fata de cele pe care le avusesem anterior.
      Dupa cum ati observat, de atunci au trecut mai bine de 2 ani si aceea a ramas singura comanda data la ei. Va recomand sa apelati alta data la magazine mai de incredere. In ultimul timp am comandat atat lentile de contact, cat si solutii de intretinere, de la www.videt.ro, un magazin online serios (are si magazin fizic in Bucuresti), condus de oameni seriosi. Sper ca v-am fost de folos! :)

      Ștergere
  6. Scuze pt greseli.. si multumiri anticipate pt raspuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va formalizati. Se mai intampla sa tastam gresit :)

      Ștergere
  7. Buna, am comandat si eu de pe site-ul acesta minunat, Lens.ro. Curierul a avut aceeasi problema si in cazul meu, era in fata usii de acasa, cand eu il asteptam la adresa unde lucrez. Probabil se intampla frecvent sa fie confundata adresa de livrare cu cea de facturare, i-as sfatui sa le treaca si in ungureste, sa le poata diferentia mai usor.

    Din pacate am avut o problema cu calitatea lentilor, le-am primit defecte, se mai intampla.. le-am reclamat in 10 zile lucratoare si sesizarea mea nu s-a rezolvat nici dupa o luna. Le-a trebuit o saptamana ca sa imi spuna ca trebuie sa trimit perechea de lentile defecte la ei, de la ei urmand sa ajunga la distribuitor, de acolo la producator si ca: "este un proces mai indelungat", sa am rabdare, cu banii, 250lei, blocati, evident. Din cate stiu sunt obligati sa ofere alte lentile sau sa restituie banii, cu atat mai mult ca problema a fost sesizata in primele 10 zile de la primirea comenzii. Le-am trimis nenumarate mail-uri, i-am amenintat cu reclamatie la ANPC ca sa se miste odata ceva pentru ca am nevoie de lentile, raspunsul lor a fost: "faptul ca mentionati OPC-ul nu este o problema pentru noi". Modul in care vb cu clientii, timpul prea lung pentru rezolvarea reclamatiilor, lipsa transparentei, in sensul ca nu ti se comunica de la bun inceput, clar, ce ai de facut in vederea reglementarii situatiei, cat ai de asteptat, la ce sa te astepti!!! da dovada clara de : personal de mana a doua, lipsa de profesionalism. Sunt foarte nemultumita de ei, or avea preturi bune si poate ai noroc sa decurga totul perfect...dar si cand ai o problema cu ei, se mai rezolva la pastele cailor. Le-am facut reclamatie in final, sunt curioasa daca a avut vreun sens.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, dar ce peripetii ai avut cu nesimtitii astia! Imi pare rau! Privit prin prisma comenzii tale, eu am fost o norocoasa, totusi.

      Ștergere
  8. De ce pe site ul lens.ro lentilele de contact de la lomb and bausch sunt aproximativ 80 de lei si aceeasi pereche cumparata de la oftalmolog costa 170 de lei? este posibil ca cele de pe site sa nu fie originale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bausch&Lomb au mai multe tipuri de lentile, denumite in fel si chip. E posibil ca Softlens pe care le vedeti pe site cu 80 de lei sa nu fie cele de la oftalmolog. Oflatmologii vand de obicei Purevision care pe site sunt 120 si ceva de lei. Eu nu am vazut nici un oftalmolog care sa vanda lentilele ieftin. In general profita de nestiinta pacientilor si le baga pe gat produse la pretul lor, mult mai mare decat pe site-uri. Cat sunt de originale produsele vandute de lens, nu stiu, insa ale mele au fost identice cu altele luate din alte parti. De ce nu comparati preturile lor cu cxele de pe alte site-uri de profil?

      Ștergere
  9. Tot e bine ca macar ai primit ce ai comandat. Eu am comandat la ei lentile de contact de un anumit tip si am primit cu totul si cu totul altceva, ba mai mult, la un pret mult mai mic decat ce am comandat. Greseala mea a fost ca am achitat comanda (la pretul produselor comandate de mine) fara sa verific coletul. I-am sunat la 5 minute de la plecarea curierului. Nu am avut cu cine conversa civilizat, fetele alea de la customer service sunt si nervoase si obraznice. Am aflat doar ca politica firmei lor nu presupune returnarea banilor, ca nu li se pare deloc important ca eu am comandat o bicicleta si am primit servetele de masa (metaforic vorbind, cam asta ar fi nivelul greselii facute de ei si ca pret si ca produs) si ca pot sa schimbe produsul daca le trimit pe banii mei inapoi comanda gresita. Le-am zis ca nu mai vreau niciun produs de la ei, ca doresc returnarea banilor si s-a intamplat asa: fara sa discute cu mine in prealabil, au trimis curierul sa ia coletul gresit. Evident, mi-am cerut scuze de la curier si i-am zis sa isi roage colegii de la customer service sa ia legatura cu firma si sa le spuna ca inainte de a trimite curierul sa ma intrebe si pe mine. Asta se intampla saptamana trecuta. Acu' tocmai am primit din nou notificare de la curier ca vine sa faca schimb de colete. Nu-mi dau seama daca fetele alea de la lens.ro sunt luate de la ceva centru pentru persoane cu nevoi speciale, sau sunt doar nesimtite si complet dezinteresate de ce vrea/crede clientul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci e clar ca nu-s un magazin de la care sa cumperi in siguranta. Eu nici nu i-am mai luat in calcul de atunci. Cum ziceam si undeva mai sus, recomand videt.ro. Am comandat de multe ori de la ei, au si magazin fizic in Bucuresti,. iar preturile sunt cam aceleasi ca la dr.lentila, alt site serios.

      Ștergere
  10. eu una am trei ani de cand imi dau comanda de la ei si nu am avut niciodata probleme, au fost foarte ok, mereu am avut comenzi de peste 350 de lei si mereu mi'au trimis cadourile mentionate, nu stiu ce sa spun..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Articolul e vechi de aproape 5 ani. Intre timp s-or mai fi schimbat lucrurile

      Ștergere