sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Raport succint

Scriu din ce în ce mai rar și asta se poate observa ușor din arhiva blogului. Adevărul e că n-am idee ce-aș putea să vă spun.
 Viața mea se desfășoară liniar, fără abateri de la ciclul casă-serviciu-casă. Uneori mai intervine și elementul hipermarket. Perioada asta a anului e cea mai puțin vioaie pentru mine, pentru că plec de acasă când abia se luminează și mă întorc când deja e aproape întuneric. Sunt o diurnă și lipsa luminii naturale (de soare nu mai zic) mă transformă într-o viețuitoare fără pic de haz. N-am chef de nimic. După orele de serviciu, mă întorc acasă ca să mănânc (eventual să prepar ceva rapid) și, apoi, zac în fotoliu până-mi vine somn, urmărind episod după episod din The Mentalist.
Azi, pentru că-i sâmbătă, trebuie să mă mobilizez și să strecor printre episoade și un pic de curățenie, și ceva de gătit. Mâine, spa la domiciliu (baie, mască facială, cremuire integrală, manichiură...). Și The Mentalist, of course. Îmi place serialul ăsta tocmai pentru că e așa, un policier ușurel, numai bun pentru perioada asta. Și protagonistul (Simon Baker) e tare frumușel!
Dar vine ea perioada Crăciunului și o să mă reanim subito.

Till the next time !

4 comentarii :

  1. Hm !Se întrevede ceva apatie de toamnă în orașul ce vede lumina zilei cel mai devreme în Ro.
    Echilibru îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi, cand am vazut fata asta blonduta si frumusica am dat click imediat pe articol:D:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alexandra: Uita-te la serial! Australianul asta frumusel joaca rolul unui "medium" cam la fel de crazy ca si House :D Il poti vedea free pe vplay.ro
    @ Mishu: mersi!
    @ Georgi: Asa-i! Mult o fost, putin mai este

    RăspundețiȘtergere