joi, 29 decembrie 2011

Agonie și extaz

După cum v-am zis și în postarea anterioară, în seara de Ajun am dat o comandă la MiniPrix, pentru că în intervalul orar 12-6 au avut reducere de 50% la toate produsele de pe site.
Nu mi-am luat mare lucru, însă soțul a vrut două perechi de pantofi. Astăzi mi-a fost livrată comanda și am avut parte de o surptiză neplăcută. Deși comandasem două perechi de pantofi diferite, MiniPrix mi-a trimis două perechi la fel. Pantofii, foarte frumoși și de calitate, însă două perechi la fel... I-am sunat și le-am sesizat problema, însă operatoarea mi-a spus că trebuie să vorbească cu un supervizor, pentru că nu știe ce să-mi spună, și că mă va suna ulterior.
Între timp, a apărut acasă și soțul, căruia i-au plăcut mult pantofii și a hotărât că nu returnează a doua pereche, însă îi vrea și pe ceilalți, bineînțeles la prețul redus. Că doar e greșeala lor că nu-i are în comanda asta :D Deja mă gândeam că sigur o să fiu refuzată, însă când m-au sunat, am zis să-ncerc. Și, surpriză! Plăcută de data asta! Au fost de acord să-mi trimită și acea pereche de pantofi cu discount de 50%, deși promoția nu mai este valabilă. Am și lansat comanda, mi-au aplicat deja discountul și, după Anul Nou, aștept s-o primesc. Concluzia e că lucrurile se mișcă în direcția bună în comerțul online românesc. Bravo MiniPrix!
Pentru mine, singurul lucru notabil cumpărat este o rochie Marks & Spencer
sursa foto www.miniprix.ro
Tot din categoria shopping, am dat ieri o comandă pentru keratină lichidă Anian. Am citit pe multe bloguri că e bună și-am zis s-o încerc și eu. Astăzi m-a sunat un domn, reprezentant al firmei (Triodeluxe), cu care m-am întreținut la telefon vreo 20 de minute, timp în care mi-a mai recomandat niște produse care ar face bine tipului meu de păr. A fost o discuție foarte plăcută, iar domnul în cauză extrem de amabil și chiar afabil.
Trăgând linie, azi am bile albe pentru magazinele online românești.

2 comentarii :

  1. Si eu am vrut sa dau comanda atunci ca efectiv cand a fost reducerea de 50% insa am uitat. Mi-am amintit a 2 a zi si mi-a parut tare rau. Sper sa mai fie si maine o reducere din asta. :)) Visez, nu? :))
    Sa purtati amandoi lucruri cu placere. Vreau sa iti urez Sarbatori Fericite si un An Nou cat mai bun. Nu stiu daca mai am timp sa intru, am atatea de facut si pana la urma parca vad ca nu fac nimic. :))
    Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Maya! Si tu sa ai un an nou infinit mai bun decat cei trecuti. Sa-ti mearga toate din plin!
    P.S. cu dorita reducere din noaptea de revelion, mai stii? Poate ti se indeplineste dorinta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere