marți, 3 ianuarie 2012

Back to work!

Gata şi sărbătorile... De azi m-am întors la lucru, deşi nu pot spune că zilele astea care au trecut am apucat să mă odihnesc. Şi nu pentru că aş fi petrecut, ci pentru că pur şi simplu am zăcut, fără să fac nimic deosebit. Şi acum am adus-o pe mama la noi, tot pentru a nu o lăsa singură la ea acasă, aşa că ne-am cam adaptat programul după al ei.


Singurul lucru demn de menţionat e faptul că pe 1 ianuarie dimineaţa strângeam bradul, pentru că nu se mai putea: aveam covor de ace de brad peste covor. Încă nu mi s-a întâmplat ca un brad să nu reziste nici o săptămână în casă, deşi i-am pus recipient cu apă.




Ieri, după ce a plecat mama acasă, am reuşit să-mi fac manichiura, să-mi pun o mască în păr și să văd ultimele episoade din "Prison break".
Cum ziceam, de azi am reînceput serviciul, însă, așa, mai ușurel :D Probabil o să ne intrăm "în mână" abia de luni.
Acum, când m-am întors acasă, am găsit aviz pentru comanda de keratină lichidă Anian de la Triodeluxe. Abia aștept s-o folosesc! O să vă țin la curent cu rezultatele. Tot azi am primit și perechea de pantofi de la MiniPrix, cea pe care o aștepta soțul meu în ultima comandă.
Ne mai auzim!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu