sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Cumpărături de la Dorothy Perkins

Este a doua oară când comand de pe acest site și sunt chiar mulțumită de produsele lor. Prima dată mi-am comandat o pereche de blue-jeans pe care,
din păcate, nu i-am prea nimerit. Am comandat mărimea 10, însă, se pare că mi-ar fi trebuit un 8. M-am bucurat că sunt lungi, pentru că eu nu prea găsesc pantaloni care să-mi vină bine. Așa că, îi port o dată și-i spăl ca să se strângă la loc.
De data asta, m-au tentat rochiile, mai ales că sunt reduceri destul de consistente.

sursa foto




M-a costat 17 lire și încă 6 lire shippingul. Calitatea este bună (nu extraordinară!) și cred că e destul de potrivită ca rochie de birou. E dintr-un jerse sintetic, dar nu neplăcut. Mi-ar fi plăcut să aibă și jupă, dar asta e.
Decupajul de la spate nu este mare, iar detaliul ăla auriu o face, zic eu, destul de șic.

sursa foto

Pentru cine este interesat de

acest site, vă spun că am plătit prin PayPal, iar comanda a venit după o săptămână la oficiul poștal de care aparțin.

Acum văd că reducerile sunt și mai mari, rochia asta fiind 10 lire, însă nu mai este disponibilă decât în mărimea 22. Sunt insa multe altele care v-ar putea tenta. Unele dintre ele au si review-uri de care ar fi bine sa tineti cont.

Și ca o picanterie vă spun că rochia este fabricată în România.





8 comentarii :

  1. E draguta rochia! sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai putut rezista, nu? M-am mai uitat in seara asta, insa n-a mai ramas mare lucru. Sau cel putin nu marimea mea.
    Pupici Stella!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa o porti cu placere. si mie imi place marca asta. :)

    hai sa iti spun eu picanterie: printre altele am o pereche de pantaloni H&M office cumparati de la Confectii din Vaslui ca erau rebut cica (cam scurti, dar le-am venit io de hac). croiala insa e extraordinara si materialul la fel. in Ro m-au costat undeva la 2 euro. pe aici, am facut furori cu ei! colegele ma intreabau de unde ii am, cat au costat etc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca mai toti isi lucreaza produsele pe la noi, in lohn. Daca as sti si unde (la ce firma)si daca aia ar avea si magazinase in care sa-si vanda "rebuturile", tare as fi fericita. Stii tu ca io-s vanatoare de chilipiruri :D

      Ștergere
  4. Maya, ar fi fost ciudat sa nu... =))

    RăspundețiȘtergere