sâmbătă, 25 februarie 2012

Cosmetice NYX împreună cu revista Cosmopolitan

Auzisem că-s bune, așa că azi am plecat într-un periplu prin cartier, în încercarea de-a găsi ceva interesant. Am luat 3 exemplare (fiecare este 11 lei) cu un fard de ochi trio, un blush (mosaic powder) și o mascara gata uscată pe care n-am mai pozat-o :D

Oricum, am ieșit binișor, dat fiind faptul că, pe site-ul NYX, trio-ul e 7 dolari, iar blush-ul 8 dolari. Mascara e 4, dar n-o mai pun la socoteală pentru că e de aruncat. Mai vânez un concelear și un fond de ten, dar asta pe luni, dacă oi mai găsi.

6 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. coco, cica sunt si d'astea. Daca ai vazut promo-ul, e un borcanel de-i zice "concelear in a jar".
      Uite, citeste aici http://www.romanianbrands.com/living_in_RO_colors/reviste-glossy-femei-martie-2012/

      Ștergere
  2. eu cu movuri si maronii nu mă pot văcsui, că zici c-am luat bătaie! aveau și alte culori?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am vazut altfel, Georgi.Firma face mai multe culori, dar oferta de la revista e cam limitata.

      Ștergere
  3. De unde ai cumparat mozaicul? Asa vreau si eu..acum sunt acasa sper sa mai gasesc cand ajung in iasi sau poate am noroc sa gasesc aici. Maine merg in Inemdio

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya, de la un chiosc din Pd.Ros (de langa patiseria Demetrela)

      Ștergere