marți, 7 februarie 2012

Noi achiziții

Ieri am reușit să iau de la poștă comanda făcută pe ebay, care conținea setul de pensule EcoTools. Deși am așteptat o lună pentru a le primi, am preferat sa dau pe ele 5 dolari și nu 10, cât costă pe site-ul iHerb. În dimineața asta le-am și folosit și mă declar foarte mulțumită.
În altă ordine de idei, vă spuneam cu câteva zile în urmă ca-mi trebuie o cremă de față. Vineri am dat o raită prin Kaufland și am ales crema Farmec antirid. Ieftină (8,5 lei) și bună. Dar nu pentru zi! Intră destul de greu în piele (durează cca. 15 minute), așa că dimineața scobesc în continuare în borcănelul cu First Defense (Elizabeth Arden). În 4 zile, crema Farmec  mi-a rezolvat toată uscăciunea feței. E drept că sâmbătă, neieșind din casă, m-am cremuit de vreo 3 ori. Pentru zi, mă gîndesc să-mi cumpăr Gerovital Plant hidratantă, însă vineri n-am găsit-o. Mă uitam acum pe site-ul Farmec și mă gândeam că nu prea înțeleg de ce la ei produsele sunt mai scumpe decât în magazin. Crema mea e 9,8 lei, crema hidratantă GP e 19 lei, în timp ce în magazin e 15 lei... Ba mai mult, pentru a le avea mai trebuie să plătești și minim 10 lei taxe poștale. Încurcate-s pentru unii căile comerțului online!

2 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Mersi, draga mea! Desi suspectez ca n-ar fi tocmai originale (le-am primit din Hong Kong), nu am de ce ma plange. Is asa de moi si placute de folosit!

      Ștergere