luni, 20 februarie 2012

Vouchere. Din nou

Săptămâna asta mi-am propus să scap de toate vouchere cumpărate. Cele folosite săptămâna trecută au fost pentru două şedinţe de masaj,
care mi-au plăcut foarte mult, iar maseuza Gabi este o profesionistă care a lucrat şi cu sportivi, deci ştie exact ce trebuie să facă pentru a alina dureri ca cele de care sufăr eu. Voucherul era pentru două şedinţe de masaj anticelulitic sau de relaxare, eu alegând relaxarea :D Cabinetul este situat în clădirea roşie de la intersecţia str. Sf.Andrei cu str. Gh.Ghibănescu, la etajul I. Cu greu am reuşit să obţin încă două programări pentru masaj, pentru că este foarte ocupată. Se pare că mai toţi beneficiarii voucherelor au dorit să continue şedinţele de masaj.
Celălalt voucher folosit a fost pentru o microdermabraziune la salonul "Sublime Line". M-am programat pentru vineri la 17,30 gândindu-mă să mă duc pe jos până acolo. Nu aveam decât o idee vagă despre locul în care se află salonul, mai precis strada Smârdan. Pe la 5 fără 10 am plecat, ca să am timp să bântui până nimeresc. Am ajuns acolo pe la 5 ş-un sfert, fiartă. Mersul prin zăpadă groasă şi pe cărărui cât ai pune un picior în faţa celuilalt, a fost epuizant. Aspectul exterior nu e prea încurajant: pentru a ajunge la salon trebuie să mergi pe lângă zidul casei (?!) în care fiinţează şi salonul şi, apoi, urci la etaj pe o scară exterioară. Înăuntru, însă, era o atmosferă destul de plăcută. Cum am ajuns am şi fost preluată de şefă (nu ştiu dacă şi proprietara afacerii) care s-a prezentat Alina Bejinariu. Se pare că doar ea face această procedură, de restul ocupându-se cosmeticiana Mary.
Procedura în sine n-a durat mai mult de 10 minute, însă rezultatul este mulţumitor. Pielea e mai fină, ridurile s-au mai estompat... Mi s-a spus că ideal era dacă profitam integral de ofertă, adică 3 vouchere pentru 3 şedinţe, pentru că abia atunci rezultatele sunt mai evidente.
 Oricum, până la sfârşitul lunii aprilie, procedura asta poate fi făcută contra aceluiaşi preţ cât a costat un voucher (29 lei). Recunosc că mi-ar plăcea să mai merg (şedinţele se fac cu o frecvenţă de 5-7 zile), însă tare mi-e peste mână locul. Dar, mă mai gândesc, poate înainte de ziua mea merg să fac un tratament mai complex.

Ce mi-a mai plăcut este faptul că, întrebând cu ce cremă am fost dată după microdermabraziune, nu numai că mi s-
a spus, ci am şi fost "cadorisită" cu o mostră de 5 ml. de cremă Bioclin (brand dermato-cosmetic italian). Îmi place crema asta, însă, deşi am făcut search pe net, n-am reuşit să aflu de unde poate fi cumpărată.


Cum ziceam, mai am nişte vouchere pe care aş vrea să le "dau gata" săptămâna asta. E vorba de câte un meniu la restaurantul "Bodeguitta del Medio", de care nu ştiu mai nimic, deşi am cautat opinii.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu