joi, 29 martie 2012

Banc

Doar atât, pentru ca nu-s deloc în formă. Mă chinuie o răceală (prima din sezonul rece!) şi, în plus, ieri am fost la dentist şi mi-a scos un molar compromis. Drept pentru care acum am o faţă de numa'
Deci, banc am zis că vă spun

Gyuri la doctor.
Doctorul il întreabă amabil care este problema.
- Domnu' doctor ur , io munca la teren; Luni dimineata plecam, vineri seara intorc.
Un miercuri viu acasa es surpriza.... şi ce văd la mine: Ianoş, cel mai bun hover la mine, pe pat cu nevasta meu. Supărat tare la Ianoş:
- Tu, cel mai bună prieten la mine es nevasta-meu pe patul?
Şi Ianoş rugat la mine iertam, fost un greşeală; Făcut la mine cinste un cafei.

Alt miercuri vin teren, Ianoş, tot cel mai bun prieten la mine, cu nevasta-meu iară pe patul. Supărat iaraşi mai tare la el, dar el rugat iertare; Greşit încă un dat şi făcut la mine cinste un cafei.

Alt miercuri vin teren ...
  Doctorul îşi pierde răbdarea şi întreabă:
  -Bine, bine dar de ce îmi povestiţi mie toate acestea?
  -Venit la dumneavoastră  întreb: nu face reu atâta cafei?

Să aveţi o zi frumoasă!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu