luni, 9 aprilie 2012

Azi am suferit o traumă psihică!

M-a pus "cel rău" să cumpăr două vouchere la salonul "Body Contour" pentru o serie de tratamente corporale și faciale, asta după ce am vorbit la telefon cu "patroana", pentru că informațiile erau de natură să producă confuzie: voucherele erau vândute pentru o locație de pe Splai Bahlui, iar pe site apărea că salonul este pe str. Arcu. Vroiam să știu cu certitudine unde anume este pentru că urma să mă programez la tratamente după orele de program și, cu toate lucrările la infrastructură care se desfășoară în oraș, pe Arcu mi-ar fi fost tare peste mână. Doamna mi-a părut tare amabilă. M-a lămurit că salonul s-a mutat pe Splai și mi-a zis că asteaptă s-o sun pentru programare, după ce achiziționez voucherele. Zis și făcut! Doar că atunci când am sunat pentru programare, doamna a început să se plângă că e foarte aglomerat și nu mă poate primi așa cum vreau eu, adică zilnic la ora 17. N-am înțeles de unde provenea aglomerația, pentru că tocmai pentru că nu ai clientelă scoți vouchere la vânzare, nu? Eniuei, am insistat și am stabilit că mă primește totuși azi la ora 17.
Să vă arăt cele două oferte




Destul de tentant, nu?
Azi m-am dus la programare și, după cum am zis, am suferit un șoc. După ce am umblat minute în șir căutând salonul, am sunat-o pe doamna respectivă să mă direcționeze. Răspunsul ei m-a pus deja un pic pe gânduri: "ies eu imediat și vă fac din mână". Așa că am intrat într-un apartament la parterul unei scări de bloc oarecare, condusă de o doamnă "în civil",  încălțată cu papuci de casă roz. Ce-am văzut la prima vedere, n-a fost de natură să-mi placă. Ba mai mult, doamna m-a "invitat" să mă descalț pe hol și să mă încalț cu niște șlapi odioși de plastic albastru. "Salonul" este de fapt un apartament confort redus, cu două camere nedecomandate, absolut deloc amenajat în scopul pentru care se vrea a funcționa, fără nici un fel de firmă, afiș sau orice alt semn care ar semnala că acolo este Body Contour.
Am intrat totuși și înăuntru erau două paturi și ceva aparatură care păreau destul de vechi, prosoape cu aspect ponosit, iar podeaua era acoperită cu mochetă albastră. Totul arăta ca o încropeală pentru a câștiga ceva bani! În cealaltă cameră se mai vedea un pat și picioarele unei doamne, aflată pe el. Deasemeni, în prima cameră era deja o doamna învelită într-un prosop. Am fost invitată să mă dezbrac, moment în care am realizat că n-am ce căuta acolo. I-am zis doamnei că nu mi se pare normal să mă dezbrac într-o încăpere în care mai este o clientă, fără pic de intimitate. Mi s-a spus: "dar, de ce doamna, doar suntem toate femei!" Doar că eu nu-s genul care să socializeze în pielea goală, așa că m-am scuzat, m-am încălțat, mi-am luat haina și poșeta și am plecat.
Aaa, uitam să zic că doamna s-a scuzat cumva spunându-mi că apartamentul e închiriat și de aceea nu a făcut nici un fel de modificare, pentru că nu-i permite proprietarul. Doar că mie nu-mi pasă de lucrurile astea și, chiar dacă e vorba de vouchere, vreau să-mi placă, să mă simt bine acolo unde aleg să merg, pentru că și voucherele sunt cumpărate cu bani munciți și nu-mi bat joc de ei și de mine.
Am sunat deja la FunGroup și am cerut indicații pentru a mi se returna banii, așa că mâine am să le trimit o cerere oficială și, sper să-mi primesc banii cât mai curând. I-am și spus doamnei de la FunGroup că prevăd o avalanșă de cereri de returnare a banilor pentru voucherele de la "salonul" Body Contour.
Asta e prima experiență negativă pe care o am cu vouchere și sper să fie și ultima.

22 de comentarii :

  1. ce naiba! nici nu trebuia sa intri, bine macar ca te-ai carat la timp. te mai vedeam si pe youtube! =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu intram, despre ce mai povesteam eu acu? :D
      Oricum, trebuia sa ma conving one hundred percent ca am facut o greseala cumparand voucherele alea. Si ca mine, inca 129/44, dupa cum se vede din poza

      Ștergere
  2. noh naspa :) si o colega tot are probleme cu voucherele alea de la zumzi sau cum ii zice...unele vin, altele nu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rose, pana cum mi-au placut toate voucherele pe care le-am cumparat. Peste tot am dat numai de oameni amabili, locuri curate, moderne (ca pentru anul 2011/2012), numai aici am vazut ceva ce nici inainte de '89 nu am avut ocazia sa vad.

      Ștergere
  3. nu ma speria...o sa va povestesc si eu...am 5 voucere :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coco, n-ai de ce sa te sperii. Pentru mine, dupa cum am mai spus, e prima experienta nasoala, restul au fost doar experiente placute

      Ștergere
  4. Stai calma ca nu o sa primesti inapoi nici un leut. Domnii de la FunGroup nici macar nu se deranjeaza sa raspunda la mailurile de reclamatii, daramite sa dea si bani inapoi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim, poate ai avut ghinion, dar eu am sa-i primesc cat de curand (insemnand azi, maine), pentru ca am fost notificata prin e-mail de PayU (procesatorul platilor cu cardul) ca FunGroup le-a comunicat ca am anulat comenzile, asa ca mi-au trimis deja banii in cont. Rambursarea imi va aparea ca disponibil imediat ce banca mea va opera creditarea.

      Ștergere
    2. Gata, mi-au fost virati banii in cont. Asa ca, din punctul meu de vedere, FunGroup sunt o firma cat se poate de serioasa.

      Ștergere
  5. e prima data cand imi iau si eu voucher pt o ecografie. ghici ce? te programeaza cand vor ei, nu cand vrei tu. si in cele 2 luni de valabilitate, in niciuna din zile nu e liber dupa ora 18 (fiind deschis pana la 21).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cere-ti banii inapoi! Nu tolera nesimtirea unora care-si inchipuie ca daca dai mai putini bani, trebuie sa joci dupa cum canta ei. In definitiv, ei sunt cei care au scos la vanzare vouchere, fara sa-i oblige cineva, si trebuiau sa se gandeasca daca le pot onora in functie de doleantele clientilor/pacientilor

      Ștergere
  6. cat am ras la faza cu "dar, de ce doamna, doar suntem toate femei!" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, acum e nostim, dar atunci m-am cam enervat. Adica daca suntem femei trebuie sa ne "chiloțărim" una in fata alteia?

      Ștergere
  7. Mai stii ca in vara am trecut si eu print-o faza de tot plansul cu acea cosmeticiana? Ei bine din cand in cand isi mai aduce aminte de mine si mai lasa cate un comentariu ca sa imi faca ziua mai frumoasa, dar am bagat-o la spam. Asa oameni de tot... ce sa mai zic? Jalnici, daca vor reclama buna sa faca treaba cum trebuie intr-un loc adecvat, nu in toate hrubele infecte. Sa iti mai spun ca nu m-am tuns de un an de frica sa nu ma lase alea fara par? Ultima data cand m-am tuns mi-a luat "din varfuri" pana la umeri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya, urmareste cand mai scoate vouchere la vanzare salonul Stefan Art si programeaza-te la Vali (sau programeaza-te cu tarif intreg) Te asigur ca o sa-ti placa cum te tunde! Daca te intereseaza, spune-mi sa-ti dau nr. de tel.

      Ștergere
  8. E adevarat ce ai póstat.eu am luat un abonament la pret intreg-si nu am beneficiat de acea reducere care e valabila dak vii dimineata.am luat o mare teapa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Miki!Am citit despre patzania ta si e similar cu ce am patit eu.Problema mea e alta:cei de la Fungroup nu imi returneaza banii.Sun zilnic la ei si mi se spune mereu ca plata se va face in cursul zilei de astazi;veti primi OP-ul prin e-mail, lucru care nu se intampla.Si au trecut 3 saptamani.Tie ti-au fost returnati banii?Cristina Iasi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca te duc cu zaharelul cei de la FunGroup. Mie mi-au virat banii la 2 zile dupa ce scrisesem articolul.
      Mi-ar placea sa-mi trimiti un e-mail cu patania ta cu voucherul, ca s-o public. Ma intereseaza firma pentru care aveai voucherul, ca sa stie lumea sa se fereasca de ei. Esti de acord? Daca da, scrie-mi la mikisplayground@gmail.com

      Ștergere
  10. Ca orice roman credul am intrat pe situl de reduceri Fun Group unde in cadrul unei oferte nationale a unei firme SMILINGSTORE.NET(vezi www.smilingstore.net) am licitat la Perne puf lebada (gasca).Dupa ce am platit voucherele(35 lei pe bucata in loc de 79 cica) si transportul 15 lei prin Fan Courier,dupa ce am deschis ambalajul stupoare: asa zisele perne sunt de fapt niste jeguri sintetice cusute neingrijit de o firma fantoma ,,New Home Textile''cu umplutura sintetica si cel mul 20 poate 30 pene aruncate in sila.Nicidecum puf de lebada sau gasca.Asa ca aviz amatorilor SMILINGSTORE.NET e TEAPA !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, urata treaba! Ai incercat sa iei legatura cu ei, sa faci retur produselor?

      Ștergere
  11. Si cei de la FunGroup au o mica vina, mi se pare de bun simt sa verifici salonul inainte de a incheia un contract cu ei. mai ales ca ambele firme sunt din Bucuresti. Cert este ca cea mai mare vina este a "salonului", ar fi trebuit sa depui o plangere la OPC si una la Garda Financiara pentru a-i scutura putin de purici, sa nu mai aiba parte si alte persoane de " aceste tratamente', fie ele corporale, de bun simt sau psihice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de care firme zici ca-s din Bucuresti, insa daca e vorba de FunGroup si Body Contour, ambele sunt din Iasi. Nu aveam de ce sa ma plang la OPC si la Garda pentru ca FunGroup au fost prompti si mi-au returnat contravaloarea voucherului. Mai degraba salonul il puteam reclama la DSP, insa nu-s totdeauna razboinica.

      Ștergere