joi, 7 iunie 2012

Mini-vacanţă la Dorna Arini

Ştiind că luni, pe 4 iunie e zi liberă, am cumpărat un voucher prin intermediul FunGroup, pentru 2 nopţi cazare cu mic dejun la complexul Dorna Arini, un complex pe care l-am tot văzut de la distanţă de câte ori am fost la Ortoaia , însă n-am ajuns niciodată acolo. Review-urile bune de pe booking.com m-au convins că merită sa-i dau o şansă.
Am plecat sâmbătă dimineaţă, un drum anost, cu ploi sporadice de scurtă durată, fapt ce m-a întristat oarecum, pentru că mă gândeam că o să ne petrecem timpul mai mult în camera de hotel.
În Pasul Mestecăniş ne-am oprit un pic, să treacă ploaia
Odată ajunşi pe la 3 după-amiază, ne-am cazat şi, primul lucru pe care l-am făcut a fost să verific wireless-ul cu care se laudă complexul că e disponibil şi în camere. Este, însă cu intermitenţe. Norocul a fost că am identificat încă o reţea necodata înafara celei de la complex care, deşi avea semnalul mai slab, măcar nu se întrerupea.
Primele poze de la complex




Complexul se află în aceeaşi curte mare cu mânăstirea Acoperământul Maicii Domnului. Turnul ăsta, care m-a fascinat (se vede, nu? :D) este clopotniţa mânăstirii.
În ceea ce priveşte celelalte facilităţi ale complexului, am beneficiat doar de mic dejun (bufet suedez) foarte bun şi un masaj de relaxare de jumătate de oră (sfertul meu de oră plus sfertul soţului), în cadrul bazei de tratament aflată la ultimul etaj al hotelului. Am vrut să luăm prânzul sâmbătă, însă ne-am răzgândit pentru că meniul era de tip cantină (deşi restaurantul apare ca fiind de 3 stele), aşa că ar fi trebuit să dăm 20 de lei de persoană pentru unicul meniu disponibil (o supă cu tăiţei, un pilaf cu carne de pui şi o banană) care mi s-a părut exorbitant, aşa că am mers la Vatra Dornei şi am mâncat acolo ce ne-am dorit.

pe podul peste Dorna


în parcul oraşului

Drumul de acces spre complex este infernal! De la strada asfaltată (cu găuri) până la hotel sunt 3 kilometri de drum forestier de tipul "te fereşti de-o groapă, dai în alta", aşa că, cu o maşină joasă (eu am Kia Cee'd)  îl parcurgi în cca. 15 minute.
Timpul a trecut foarte repede, iar luni, după micul-dejun, am plecat spre casă. La întoarcere am ocolit pe la Bicaz pentru că-şi dorea soţul să revadă barajul, deşi ştia că drumul este foarte prost.

drumul de acces spre debarcaderul de pe lacul Bicaz

vaporaşul de agrement
Nici la lac nu am avut ce face, pentru că la restaurantul de acolo erau toate atât de scumpe (o ciorba de legume 13 lei!) şi nici atitudinea personalului nu te îmbia la stat. A vrut soţul să bea o bere fără alcool şi să cumpere un pachet de ţigări şi ni s-a spus că nu au ţigări pentru că mai bine de 90% din salariaţi sunt nefumători. Am întrebat care-i relevanţa, că doar n-au deschis afacere pentru salariaţi şi ni s-a întors spatele Ne-am continuat drumul şi la ora 5 am intrat în casă, cu gândul să fac o baieeeee! Tare bine mai este la mine acasă...

10 comentarii :

  1. da' e bine si la plimbareee..:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu tot felul de oferte de cazare la munte pe fungroup dar nu stiam daca pot avea incredere, daca nu te trezesti acolo cu probleme. E prima data cand cumperi o astfel de excursie pe fungroup? Ai avut probleme cu voucherul, adica ti l-au recunoscut imediat cei de acolo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima data cand iau un serviciu de turism si n-am avut absolut nici o problema. Inainte de a-l cumpara am sunat sa vad daca au camera libera pentru perioada care ma interesa, am si facut rezervarea si imediat am cumparat voucherul. La receptie a trebuit doar sa completez o "fisa turist" si sa predau voucherul tiparit.

      Ștergere
    2. De fapt in meniul restaurantului Pescarus nu exista si nici nu a existat ciorba de legume.Iar poza afisata este de fapt de pe marginea drumului pe care se face accesul catre lac.Pe stanga se observa si o parte din drum.Si totusi o mai fi si ceva bun de vizitat in tara asta.Nu poti fi nemultumit de toate.Tu zici ca la Dorna Arini era mancare de cantina(presupun ca ieftina)iar la Bicaz in Port era prea scumpa???

      Ștergere
    3. Nu inteleg ce vrei sa spui! Aaa, si nici nu ma intereseaza! Ce-am scris aici e strict parerea mea, exprimata pe blogul MEU.
      P.S. esti cumva grasa aroganta de la restaurantul de la lacul Bicaz?

      Ștergere
    4. Nu nu sunt de la restaurant dar sunt clienta fidela si imi fac concediul acolo in fiecare an.De fiecare data cand merg sunt tratata super bine si mancarea e super.Si pe buzunarul fiecaruia.Nu stiu la care grasa aroganta te referi dar mie personalul mi s-a parut super.Am facut o petrecere pe vapor pe care nu cred ca o s-o uit curand.

      Ștergere
    5. Good for you! Mie nu mi-a placut si nu vad ce concediu poti sa-ti faci acolo. Un weekend poate, dar mai mult...
      Si nu insista, ca nu ma poti convinge ca e altfel decat am vazut cu proprii ochi!

      Ștergere
    6. Andreea, sa te completez: "de fapt in meniul restaurantului Pescarus nu exista, nu a existat si nici nu va exista ciorba de legume". Asta e propozitia corecta. Faptul ca iti petreci in fiecare an concediul in aceasta locatie denota faptul ca, fie iti uiti cate un lucru si te intorci sa-l recuperezi fie "mirosi" a vulpe si esti de prin partile locului, asta ca sa nu pun punctul pe "i" in mod direct. Pe de alta parte, nu stiam ca acel debarcader cu mici ambarcatiuni (aka vapoare de croaziera) e ridicat la rangul de port, cel mult poate fi un port de agrement. Zona, intr-adevar, e pitoreasca si atat, nimic deosebit. Ai uitat sa mai adaugi un "super" inainte sau dupa "petrecere", asijderea inainte sau dupa cuvantul "vapor".

      Ștergere
    7. De fapt draga anonimule(anonima)"acel debarcader cu mici ambarcatiuni"reprezinta cea mai mare terasa plutitoare din tara si singurul hotel plutitor de pe un lac de munte.Si din cate stiu eu a fost ridicat la rangul de port in 1969.Cauta pe google...
      Fiind vegetariana intreb tot timpul de ciorba de legume dar din pacate nu am noroc sa gasesc,dar am avut tot timpul din ce alege.Nu sunt "vulpe"din zona dar sunt suficient de matura sa las fitele la o parte si sa apreciez frumosul.

      Ștergere