miercuri, 6 iunie 2012

Palas - Ziua II

Aşa cum v-am promis, revin cu impresiile mele vis-a-vis de Palas. Acum voi posta şi câteva fotografii cu parcul, pentru ca cardul pe care erau, nu-mi era accesibil la momentul postării anterioare.






Vineri când am ieşit de la birou am mers la hipermarketul Auchan, care nu m-a impresionat în nici un fel. Preţurile sunt aidoma celor de la celelalte hipermarketuri aflate deja la Iaşi. Realmente n-am avut ce să văd! Am cumpărat o pâine şi gata. Dacă tot n-am avut ce vedea la Auchan, mi-am zis să mai dau o raită prin mall, aşa că le-am luat la rând.

Primul a fost L'Occitane, unde am vrut să miros bujorii din noul parfumel Pivoine Flora. Miroase sublim! Nu m-am putut abţine să nu cumpăr ceva, aşa că mi-am luat o cremă de mâini Cherry Blossom, pe care am mai avut-o şi e foarte bună, şi un cub efervescent pentru baie cu uleiuri esenţiale de mentă, pin şi rozmarin. Cadou am primit un mini-săpunel cu frunze de verbină :D



Următorul a fost C&A, care avea lucruri drăguţe şi o promoţie de discount 20%. M-am ales doar cu o pereche de ochelari de soare pe care am dat 20 de lei şi care-mi par a fi bunişori, însă mi-a atras atenţia o salopetă turcoaz care arăta foarte bine, dar pe care n-am avut timp s-o probez, deci e pe lista de must do :D

La New Look n-am văzut nimic deosebit. Poate doar nişte sandale turcoaz cu talpă ortopedică, foarte asemănătoare cu unele cu care n-am dansat decât o vară, pentru că s-au rupt pur şi simplu. Şi astea, ca şi acelea (luate de la Cherryl, my favorite seller on ebay!), erau made in China, aşa că probabil vor rezista "3 zile cu cea de ieri" :D La preţ nu m-am uitat, pentru că oricum nu le cumpăram.

La plecare, cu o durere de picioare teribilă, m-am oprit din nou la Douglas, ca să mai casc gura un pic. Iar am cumpărat un lac de unghii Essence (You belong to me) şi sigur nu-i ultimul. Am mai văzut nişte culori frumoaaaaaseeee!

Deja umblam de vreo 3 ore, aşa că am decis că e deajuns pentru o zi şi m-am îndreptat spre casă. În drum, am intrat la noua farmacie Biomed care mi s-a părut bine aprovizionată şi, mai important, are preţuri bune. Eu sunt o consumatoare veche de Bixtonim (doar aşa pot uneori respira normal, dată fiind sinuzita cronică de care sufăr), iar aici l-am găsit la minunatul preţ de 8,5 lei, în timp ce peste tot e deja 10 lei. Am profitat să-mi fac provizii, mi-am făcut card (acordă 5% reducere) şi drăguţele farmaciste (toate-s tinerele şi amabile!) mi-au pus în punguţă şi nişte pliculeţe de Ca efervescent şi două tubuleţe mostră de cremă: una de Elancyl-cremă de corp multiferimitate şi una de Avene Cleanance anti-strălucire. Am şi eu, în sfârşit, o farmacie decentă în preajmă! Ca să ştiţi că farmacia Biomed de la Palas are program până la ora 23, ceea ce-i grozav, pentru că restul farmaciilor se închid la ora 20-21.
Cam atât despre ziua de vineri, pentru că mă grăbeam acasă să fac bagajul pentru mini-vacanţa de Rusalii.
Despre asta vă povestesc mâine.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu