marți, 21 august 2012

Lenea-i cucoană mare

V-ați dat seama că eu sunt leneșa în chestiune și asta pentru că, deși sunt încă în concediu, n-am postat nimic de mai bine de o saptămână.
Adevărul e că nici mare lucru n-am mai făcut de când m-am întors de la mare.
Încă înainte de a intra în concediu am participat la o campanie WOM Trender în cadrul căreia am testat două produse Moment. Campania s-a încheiat, însă produsele nu s-au terminat încă, așa că zilele astea fac lipituri :D
Lipesc tot ce-mi cade în mână și trebuie reparat: un taburet cu șezut din ratan care se descleiase, un mâner al unui sertar care nu mai stătea în lemn pentru că se mărise orificiul prin care trecea șurubul, un cuier pe ușa de la baie... And still searching...

Azi am strâns șuruburile patului! M-am chinuit să mut salteaua super-grea, să scot plăcile de pe rama patului, dar a meritat. Patul meu nu mai scârțâie! =)) Tot azi, mi-am reorganizat unul dintre dulapurile cu haine. Am scos haine pe care le țineam acolo doar pentru că nu mă îndur să mă despart de ele și am hotărât să le pun într-o chestie de aia care se videază cu aspiratorul.

În rest, am citit două cărți foarte faine (Ochiul de jad și Fluturele de hârtie de Diane Wei Liang), am terminat un serial (Fairly Legal) și abia aștept să apară un nou sezon, am început altul (Person of interest) foarte interesant și palpitant, în care joacă James (Jim) Caviezel, cunoscut din Patimile lui Christos unde a jucat rolul lui Iisus.

Ieri am fost în vizită la mama și, după, m-am plimbat prin cartier, ocazie cu care am dat de un magazin second-hand nou deschis din care mi-am cumpărat niște lucruri foarte frumoase, despre care am să vă povestesc mâine.

Acum, vă urez somn ușor! :-*

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu