vineri, 14 septembrie 2012

Mai e o speranţă!

Am făcut un quiz pe pagina de Facebook a celor de la One.ro, iar rezultatul e măgulitor :D


miki, eşti 50% dependentă de shopping!
Nu te abaţi de la lista de cumpărături - Îţi place să faci cumpărături şi râzi atunci când rămân prea multe zile din lună după ce ai rămas fără fonduri, însă pentru că ai deja experienţă cumperi cu cap, după ce ţi-ai achitat restul "datoriilor".
Cumperi cu măsură, ceea ce ai nevoie din colecţii, nu obiecte vestimentare asemănătoare.
Eee, ce mai spuneţi de asta?

9 comentarii :

  1. Perfect adevarat,s-au inselat la procent,doar:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Băăăăăi! Ia vezi... :D

      Ștergere
    2. Deci io ma stradui sa fiu aproape perfecta si tu-mi dai cu firma-n cap? =))

      Ștergere
  2. Pai ce,vrei sa zici ca esti doar 50% dependenta de shopping????Eu as zice ca shoppingul e viata ta,si cum viata ta nu poate fi doar 50%,restul e de la sine inteles.:))))
    Sper ca nu te-ai supi!Daca consideri ca nu e asa,asa e,ca tu te cunosti cel mai bine.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa ma supar? Glumeam doar. Adevarul e ca nu fac cumparaturi compulsive (specifice adicției) decat extrem de rar. Poate o data sau de doua ori pe an. Ieri a fost una din aceste dati :D Desi-s falita, am cumparat 4 carti pe care mi le doream, ce-i drept, insa corect era sa le cumpar pe rand. Totul numai pentru ca mi-a zis fata de la Nemira ca are promotie de 50% la toate cartile :D

      Ștergere
  3. Mie tot 50% mi-a iesit. :)) Te invit sa faci un tag. http://www.mayasecret.com/smile/sapte-lucruri-despre-mine-tag/

    RăspundețiȘtergere
  4. 50% este un procent bun pentru buzunarul familiei, zic eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut! Ceilalti 50% ii pun la bataie pentru propasirea/prosperitatea familiei, deci, zic eu ca e un procent corect, nu? =))

      Ștergere