luni, 24 septembrie 2012

Nou stand Essence la Iaşi

După cum zice o postare pe pagina de Facebook a celor de la Essence România, un nou loc din care se pot achiziţiona produse Essence la Iaşi este magazinul Marionnaud din Complexul ERA
Dovada :D


Dacă ajunge cineva acolo, poate ne spune dacă sunt mai multe produse decât la standul de la Douglas şi aici mă refer la produse care nu sunt la Palas (bronzere, fdt, iluminatoare etc.) şi dacă preţurile sunt cele oficiale.

EDITEZ că între timp am găsit pe aceeaşi pagină de FB şi poze ale standului şi da, sunt şi produse care nu sunt la Palas, însă preţurile nu se văd

2 comentarii :

  1. Daca nu era la fundatie drumul inchis, poate trageam si eu o fuga..ca nu am masina si nu mai stiu ce autobuz o ia pe acolo.Era mai fain daca le ducea in Iulius.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi vine usor sa ajung la ERA, ca depind de sot (eu nu am permis). De altfel, n-am mai fost acolo din primavara. Oricum, excluzand fdt, anticearcanele, bronzerele si colectia Ready for boarding, celelalte produse sunt si la Douglas in Palas Mall care-i mai la indemana.

      Ștergere