vineri, 21 septembrie 2012

Pe scurt

Dacă e vineri, e masaj și, apoi, drumul spre casa prin mall. Numai că de data asta rutina a suferit o mică modificare, pentru că am trecut întâi prin Moldova Mall în căutarea unui produs de la Krauter. Doar că am petrecut în trafic mai bine de jumătate de oră pentru un drum de 10-15 minute
foto făcută de soț, dinafara mașinii, că tot nu înaintam deloc
 Oricum, până la urmă am ajuns și m-am făcut cu frumusețile astea


pe care am dat 50 de lei și pe care le-am încălțat când am plecat de la masaj, pentru că-mi înghețaseră picioarele din cauză de ploaie rece, torențială, la care eu am asortat dimineață niște balerini roșii cu talpă subțirică. Deci, revenind la prea minunatele cizme de cauciuc, vreau să vă spun că-s grozave. Sunt căptușite cu un material pufos (și călduros, bineînțeles), ușoare și, dacă vă doriți, le găsiți la House of Art.
La întoarcere spre casă, am luat toate bălțile în plin, cu aceeași satisfacție pe care cred c-o simt copii când fac lucrul ăsta :D
Bineînțeles că m-am oprit și la Douglas un pic, ocazie cu care am remarcat că s-a înnoit gama de produse de la standul Essence și, înafara lacurilor de unghii în format nou, sunt și lacurile de unghii cu două capete (habar n-am cum le zice), niște glossuri noi și balsamurile de buze. Pe o măsuță alăturată mai sunt produse din vechea gamă, cu reducere. Mai erau lacuri de unghii, niște creioane de buze, 2 quad-uri, câteva farduri de ochi mono și niște glossuri.
Din noua colecție am cumpărat un gloss XXXL căruia nu i-am putut rezista. A costat 8 sau 9 lei (nu găsesc bonul și nu-mi amintesc exact). EDITEZ că am găsit bonul: este 9 lei!

021 Red blossom, iar "semnul" de pe mână se vrea a fi un swatch
La ora postării, la Iași sunt 10 grade și plouă, dar voi să aveți un weekend plăcut!

6 comentarii :

  1. Foarte productiv inceputul tau de weekend! Cizmele sunt superbe, iar gloss rosu am cautat si eu saptamana trecuta, fara succes din pacate. M-am ales cu unul spre roz, din aceeasi gama. E foarte placut si usor hidratant, asa ca as mai incerca si alte culori :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, cred ca abia saptamana asta au aprovizionat in unele locuri cu produse noi, asa ca mai da o tura, ca s-ar putea sa gasesti.

      Ștergere
  2. Felicitari pentru achizitii,glossul m-a dat pe spate,cred ca e super culoarea pe buze.Si cizmele sunt misto,dar nu stiu de ce am o retinere la cizme de cauciuc,fie el si trendy.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, mersi! Glossul e foarte rosu, asa ca ma dau si apoi presez un pic pe buze un servetel, sa-l mai temperez. Tu nici nu prea ai unde sa le porti, pentru ca mergi doar cu masina. Eu insa, neavand permis, sunt dusa si "abandonata", si trebuie sa ma intorc prin ploaie, pe jos.

      Ștergere
  3. Frig a fost si la noi. Ma asteptam sa si ninga, la cat de racoare a fost :(
    Dar sa vedem si partea buna a lucrurilor: daca nu ar fi plouat si nu ti-ar fi fost frig, nu mai puneai ochii pe aceste cizme superbe, cu motive florale!
    Si eu vreau cizme din cauciuc. Ori inflorate,ori cu un imprimeu vesel (oricum nu simple). Or di ele din cauciuc, dar trebuie sa fie si frumos colorate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai vazut ca sunt la miniprix, insa mi se par tare scumpe. Poate prinzi o reducere de pret

      Ștergere