duminică, 23 septembrie 2012

Short trip și, bineînțeles, cumpărături

Ieri am făcut o scurtă călătorie în județul Bacău, pentru a-mi recupera mama, aflată într-o lungă vizită la o prietenă, ocazie cu care am bântuit și prin principalul ?! mall din Bacău, Arena Mall. Nimic impresionant (ba dimpotrivă, aș spune, să mă scuze băcăuanii), parcare cu plată, magazine destul de puține și neinteresante... Oricum, am vrut să merg la Beauty Mania pentru că am citit că au stand Essence și la New Yorker, de unde însă, nu am cumpărat nimic, deși mi-au plăcut multe lucruri, pentru că am auzit că au făcut angajari pentru a deschide magazin și la Iași și, oricum produsele nu-s foarte ieftine acum, la preț întreg. Așa că, până-l deschid pe cel de la Iași, poate vin și soldările din ianuarie, când mi-aș permite o super haina de iarnă care acum costă 300 și ceva de lei, mult prea mult pentru bugetul meu.
Dar să vă spun de Beauty Mania! E un magazin drăguț, lipsit în totalitate de clienți la ora descinderii mele, cu vânzătoare amabile, dar nu prea diplomate. Am intrat uitându-mă după standul Essence, am ajuns în mijlocul magazinului, moment în care m-a abordat o vânzătoare. I-am zis ce caut, pronunțând Essence-ul ca esans, iar ea m-a corectat că e esens :D. Când sunt călcată pe coadă nu rezist să nu ripostez, așa că i-am zis că dacă e să pronunțăm corect, e esențe, pentru că brandul e german :p Eniuei, standul era chiar la intrare, însă pe partea din spate față de locul pe unde am intrat eu și de-aia nu l-am văzut. Dublu ca dimensiuni față de cel de la Iași, însă foarte slab "populat". Aveau doar câteva produse din ediția limitată Ready for boarding (nimic interesant) și în rest, vechile produse la preț întreg. Oricum, vânzătoarea nici nu știa că ojele vor arăta altfel.
Mi-am cumpărat totuși ceva


un fond de ten Soft & Natural (16,90 lei), un anticearcăn Stay natural (9,90 lei) și stickere pentru unghii dintr-o colecție de astă iarnă (cel puțin așa mi-a zis vânzătoarea!) cu prețul de 9,90 lei. Spre deosebire de Iași, la Bacău există și testere, așa că am putut alege fdt și concealerul potrivit. Testere erau și pentru farduri, rujuri...
În rest, dintr-un magazinaș din același mall (maxx discount, parcă) mi-am cumpărat o pereche de șosete lungi peste genunchi, groase, cu 4 lei, iar din Real (nu este la Iași magazin), două pături pufoase și ușurele, una 25 de lei, iar cealaltă 30.
De la prietena mamei am primit gogoșari dolofani, vinete, zarzavat, suc de roșii și gem de prune cu bucățele de miez de nucă. Aaaaa, și flori! Nu le-am fotografiat pe ale mele din vază, însă vi le arăt în grădină.
Creasta cocoșului


Bonus, niște poze cu mine printre flori și la barajul de la Dieneț, județul Bacău



Azi, program administrativ! Duminică plăcută tuturor!

4 comentarii :

  1. Vezi,asta e cusurul tau....dai replica imediat!:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tot „esans” am pronuntat, dar nu m-a corectat vanzatoarea. Abia asteptam sa imi zica ceva, caci am mai patit o treaba similara cu un baiațan care vindea reviste. Ii zic eu ”Da-mi si mie un Glamour.”(am promuntat ”glamur”. La care el, repede :”Gleimăr, nu glamur.” Si nu avea mai mult de 12-13 ani (statea in locul mamei sale la tejghea). Nu i-am zis nimic, dar m-am uitat la el crucis. Incredibil cum fac unii pe istetii pe seama unor subiecte atat de neinteresante.

    Corectorul acela il am si eu. La inceput nu mi-a placut, pentru ca strangea putin in pliurile pleoapei, dar apoi l-am folosit intens pentru a masca cosurile si restul imprefectiunilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea e ca, atunci cand ai interes sa vinzi, nu te apuci sa dai lectii de pronuntie clientului, dar pentru unii e greu sa se abtina.
    Corectorul: hmmm, sper sa nu mi se intample asta pentru ca eu l-am luat sa-l dau sub ochi si daca se strange in riduri, m-am ars. In rest nu prea am ce ascunde, asa ca ar ramane nefolosit. Am sa incerc sa hidratez intens zona inainte de a da cu el, poate merge. Daca nu, macar n-am dat o avere pe el :D
    P.S. si eu pronunt "glamur" si asta pentru ca, in general, la ziare/reviste sunt doamne/domni ceva mai in varsta care chiar nu inteleg, saracii, pronuntia englezeasca, asa ca pentru rezultate optime evit sa-i "confuzez"

    RăspundețiȘtergere