miercuri, 26 septembrie 2012

Stupid people make stupid things

În urmă cu mai bine de o lună am făcut o petiție online pe site-ul primăriei, prin care îi rugam să ia în calcul amplasarea unei treceri de pietoni pe str. Palat în preajma intrării  în complexul Palas. La momentul respectiv erau 3 treceri de pietoni, două dintre ele amplasate complet aiurea. Duceau de nicăieri spre nicăieri! Adică, pe nici o parte a străzii nu era un obiectiv oarecare. Cea care mă interesa pe mine să fie mutată era aceea care asigura, anterior construirii Palasului, accesul spre căminul de bătrâni Sf. Constantin și Elena, imobil demolat acum, numită trecerea de la Sala sporturilor.

În tot acest timp, de la darea în folosință a complexului Palas, lumea traversează periculos, undeva în apropierea Raiffeisen Bank (ieșenii știu la ce mă refer). Recunosc că și eu am traversat de câteva ori așa, însă de când s-a terminat reabilitarea străzii Palat, s-au reintrodus tramvaiele și s-a dat drumul la semafoare, mi-a fost frică să mai risc și mergeam câteva sute de metri spre trecere și înapoi pe trotuarul celalalt, până la intrarea în Palas. Uneori, pe trotuarul de pe partea cu Palasul erau trase mașini și utilaje, pentru că acolo se construiește o clădire (hotelul lui Fenechiu), așa că eram nevoită să ies pe carosabil.

E bine, astăzi am avut măsura incompetenței comisiei de specialitate din cadrul primăriei, când am descoperit  că n-au făcut decât să desființeze trecerea de pietoni de care vă ziceam mai sus, astfel încât, pentru a traversa trebuie să mergi până în dreptul bisericii Sf.Constantin și Elena, adică încă o sută de metri în plus față de trecerea desființată. Bineînțeles că am fost singura persoană care am mers până acolo, ceilalți cetățeni traversând în fugă, printre mașini, în locul de care vă ziceam (Raiffeisen).

Excluzând faptul că, deși au trecut peste 30 de zile și eu n-am primit răspuns la petiție (vai de criteriile lor de performanță!), mă întreb oare ce au gândit membrii comisiei când au hotărât desființarea respectivei treceri de pietoni. Sau dacă au gândit. Deși nu sufăr de mania persecuției, mă gândesc că indivizii ăia parcă au vrut să-mi facă în ciudă...
Mă gândesc că și conducerea complexului Palas ar putea face lobby la primărie (sunt toți persoane destul de influente!), pentru a ușura accesul clienților pedeștri, dar probabil că nu le pasă.

Acu' că v-am zis oful meu, mă întorc la serialul preferat, White collar, sezonul 4.
See ya!

2 comentarii :

  1. Recunoaste ca v-au rezolvat baietii!
    Ca si pe noi de altfel. Am facut petitie, toti locatarii caselor de pe strada mea, sa desfiinteze transportul greu de pe ulita din motiv de trepidatii ale peretilor, urmate de aparitia crapaturilor in pereti. Rezultatul: silentium. Nici macar nu s-au obosit sa ne raspunda, asa cum aveau obligatia legala.
    Traim in Tara lu' Papura Voda, asta e!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii doare fix la... 15 metri-n fata turnului Eiffel! Da-i dracului de contribuabili!

      Ștergere