marți, 13 noiembrie 2012

Ofertă StrawberryNet pentru 1 Decembrie

Ce-i al lor, e al lor! Ştiu să vândă, să tenteze...
Cu ocazia Zilei Naţionale a României, au o ofertă în care, la cumpărături de minim 25 de dolari US, primeşti cadou un luciu de buze Calvin Klein. Am avut de vreo două feluri şi sunt foarte bune.


Oferta este valabilă pentru comenzi lansate până pe 25 noiembrie.
Nu uitaţi de ofertele speciale de Crăciun cu parfumuri. Acum sunt deja două. Vă las link către prima ofertă şi către a doua pentru că e păcat să nu profitaţi.
Aici aveţi un mic ghid despre cum se pot face comenzile la StrawberryNet.

2 comentarii :

  1. Stau in dubii: sa comand de pe Strawberry sau de pe Fragrance Direct? Si acolo sunt oferte foarte bune. Problema mea ce amai mare este ce parfum sa iau- nu ma simt confortabil atunci cand merg in parfumerie si cineva sta la spatele meu si e gata sa sara pe mine. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am comandat niciodata de pe Frangrance Direct, asa ca nu te pot ajuta. Eu nu am probleme cu vanzatoarele de la parfumerii, ca daca mi se baga-n suflet si n-am chef de ele, le spun sa mearga frumusel in alta parte (poate au treaba si eu le retin =)), ca le chem eu daca am nevoie de ceva :D

      Ștergere