vineri, 1 februarie 2013

Miki recomandă (II)

Nu v-am mai recomandat de multișor nimic, însă azi vreau să vă zic de un magazin online din China/HK/Singapore și zic atâtea locații pentru că am deja două comenzi date la ei și recepționate, fiecare trimisă din altă țară, însă tot din zona aia a Asiei.
E vorba de DealExtreme, un magazin online serios, unde fac plățile prin PayPal și n-am avut niciodată din cele 2 comenzi motive să mă îngrijorez. Prima dată am comandat niște accesorii pentru bicicleta de curse a unui coleg de serviciu (mă rugase omul, că nu avea decât card Maestro și era înainte de a accepta PayPal acest tip de carduri). Comanda a fost de peste 15 dolari și am primit tracking number pentru a putea urmări coletul până în țară.

A doua comandă am dat-o pentru mine și a fost de doar 4,70 dolari, deci conform politicii firmei, fără tracking no.
Ăsta-i produsul comandat (un etui pentru tabletă). Calitatea este bună și prețul plătit insignifiant în comparație cel al produselor asemănătoare de la magazinele românești. Spre exemplu la domo, prețurile pleacă de la 59 de lei în sus, fapt care mi se pare o super nesimțire pentru că, în mod evident, sunt fabricate tot în China.
Uitam să vă spun că au free worldwide shipping.
Coletele se primesc la oficiul poștal cu vamă.
Pentru orice întrebări la subiect vă stau la dispoziție, în măsura în care știu să vă răspund.

13 comentarii :

  1. me like it!acum ma uit sa vad ceva interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am gasit nimic interesant, inafara chestiilor de invelit telefoane/tablete/laptopuri, care-s, dupa cum ziceam, mult mai ieftine decat in Ro. Da' nici n-am avut rabdare sa misun prea mult pe site-ul lor.

      Ștergere
  2. Mie îmi place că spui etui, nu jusă în sus și husă în jos. Ia să-l pun la cuvintele pe cale de dispariție!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu ii zic etui, insa cand am intrebat la magazin de produse de genul asta s-a uitat vanzatoarea la mine ca la o ciudata. Si al naibii, nici nu-mi venea in minte un sinonim :D La un moment dat, imi zice analfabeta de la raft: "aaaa, husa ati vrut sa spuneti... avem decat pe negru"

      Ștergere
    2. pardon, la comentariul de mai sus a apărut greșit „jusă”. e „husă”! De fapt e etui.

      Ștergere
  3. by the way miki-vreo veste de la MUA?

    RăspundețiȘtergere
  4. scuze acum am vazut raspunsul in postul trecu:)) ma uit si eu cand intr-o parte cand in alta! pai atunci asteptam sa vina marele colet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa speram ca vine cat de repede, insa cred ca Maya a plecat deja din tara. Sau cel putin asa am inteles eu din ultimele postari.

      Ștergere
  5. das stiu..pai zicea ca o sa fie plecata pana vine comanda:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm...cred ca mi-a scapat aspectul asta

      Ștergere
    2. daca o sa ai timp Miki, am sa te rog sa o trimiti la mine acasa. Cu cealalta problema ne rezolvam in privat, numai sa ajunga coletul o data.

      Ștergere
    3. Da, Maya, numai sa vedem ce-mi trimit astia din tot ce-am comandat, ca la momentul asta nu am nici cea mai vaga idee, iar un eventual refund pentru produse platite si netrimise, inteleg ca le ia mult timp pana sa-l faca.

      Ștergere