vineri, 26 aprilie 2013

Cumpărături de la DM-Drogerie Markt

În sfârșit, după lupte seculare, am reușit să adun cele câteva produse cumpărate pentru mine, să le pozez și, la care știu câte ceva, să vă și spun părerea mea.


De la stânga la dreapta, am: dischete demachiante Ebelin, de data asta ovale. Am avut rotunde și-mi place calitatea lor. Apoi, șervețele umede Ebelin cu aloe vera de care nu zice nicăieri c-ar fi pentru demachiat, însă eu pentru asta le-am luat, pentru ca pe moment asta am înțeles c-ar fi. Habar n-am la ce mi-or folosi, pentru că pentru demachiat nu-s bune. Nu mă ustura față/ochi, însă sunt foarte mici (cam cât palma), subțiri și nu curăță mare lucru. Asta e! Am dat 6 lei și ceva degeaba.
Următorul produs e un șampon pentru curățarea părului blond. Deocamdată îmi place, însă nu l-am folosit decât de două ori. În combinație cu masca de păr de mai jos, lasă părul moale. Tubul portocaliu e o cremă-ulei de duș pentru peeling. Încă nu am folosit-o, așa că nu știu să vă zic nimic de ea. Am să revin cu informații.


Aici am aceeași mască de păr care e și în poza de mai sus și, pe lângă ea, am două pile (una de sticlă și una cu 4 fațete), iar în cutiuța negru cu alb sunt dischete pentru șters lacul de unghii. Le-am folosit deja și-s foarte bune. Miros plăcut, sunt impregnate și cu un ulei, așa că curăță bine, însă nu usucă unghiile/cuticulele.


Ultimele produse pozate sunt gelul de ras (am mai avut cu pepene galben și mi-a plăcut), autobronzantul Alverde atât de lăudat în blogosferă și absorbante zilnice Jessa care nu știu cum sunt, pentru că încă nu am desfăcut cutia. Oricum, căutam din cele mai subțiri, însă toate aveau 2 mm. 
Restul produselor cumpărate sunt ale soțului și nu avea rost să vi le arăt, însă dacă vă interesează pot s-o fac, cât și diverse mâncăruri pentru pisicii mei (plicuri, aspicuri, bețișoare...)
Pe măsură ce am să le folosesc am să revin cu informații. Dintre toate, autobronzantul mă intereseaza cel mai mult, cu atât mai mult cu cât vine căldura, iar picioarele mele arată ca cele ale unui pui de la combinatul avicol :p

12 comentarii :

  1. Autobronzantul ma tenteaza si pe mine pentru ca sunt am pielea foarte deschisa la culoare si nu-mi prea place sa ma bronzez natural. Anul asta parca as incerca cu autobronzant. Astept parerea ta.:D Aa, cat a costat? Inca ceva: este magazin DM in Iasi? Eu sunt la facultate in primul an in Iasi si nu stiu sa fie, de asta intreb.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este magazin DM nici in Iasi, nici in Moldoval. Astea le-am luat de la Bucuresti.
      Autobronzantul a costat cca. 22 de lei (nu-mi amintesc exact). Te tin la curent cu evolutia autobronzantului.

      Ștergere
  2. Crema de dus pentru peeling am avut-o si eu si eu superba!:D Miroase incredibil de bine si lasa o piele fina in urma ei!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaah, ma bucur ca zici asta. Ar fi fost culmea ca nici asta sa nu fie bun

      Ștergere
  3. Eiii ti-ai luat numai bunatti sa zic asa! Apropo ti-ai facut programare la manichiura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nope, am uitat! Am sa sun maine sa vad daca ma pot programa luni sau marti dupa-amiaza

      Ștergere
  4. Să le folosești cu drag pe toate! Și mie îmi plac mult produsele din DM.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şerveţelele Ebelin le-am luat şi eu crezând că sunt de demachiat, ca şi tine. Nu aveau etichetă în limba română, m-am uitat eu chiorâş la frazele în germană până am găsit şi-n ro câteva cuvinte. Într-adevăr nu prea ştiu ce pot face cu ele, de demachiat nici vorbă, sunt complet inutile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma sterg pe maini cu ele. Cand si cand, pentru ca e cutia prea mare si nu am cum s-o pun la indemana

      Ștergere
  6. tare mai sufar ca nu e dm in iasi :(
    bine de tine ca mai ai drumuri prin bucuresti, eu stau si salivez :))

    RăspundețiȘtergere