duminică, 19 mai 2013

Anul ăsta, mai nimic despre Eurovision

Dintr-un motiv cât se poate de simplu: reprezentantul României, Cezar Ouatu, îmi displace profund! Nu contest că în muzica clasică o fi având ceva de spus, însă la concursul ăsta, cu melodia asta, a fost o-ri-bil! Drept pentru care, n-am avut chef să mă uit la show-ul de sâmbătă seară, de la Malmö. S-a uitat soțul, în schimb, și la un moment dat mi-a spus că la anul Eurovision va fi sigur la Copenhaga :D Eu am considerat că e mai plăcut să citesc decât să urmăresc un program care nu-mi place. Totuși, vineri am avut curiozitatea și am ascultat toate melodiile din concurs și, din toate, mi-a plăcut cea a Belgiei și cea a Islandei. La ultima, cred c-am fost influențată și de aspectul mai mult decât plăcut al solistului =))
Azi, "am tras mâța de coadă" cam toată ziua. După micul dejun, m-am uitat la un film din 2010, London Boulevard, cu Colin Farrell și Keira Knightley (good but sad!), după care m-am hotărât să mă duc să-mi cumpăr înghețată de la Auchan. Bineînțeles că tentația de a mă afla lângă mol a fost mai puternică decât mine, așa că, înafara înghețatei m-am ales și cu o pereche de balerini de atlas de la Deichmann, la minunatul preț de 24 de lei

iar de la un târg de flori și unelte de grădinărit, care se desfășoară în parcul Palas, am cumpărat 3 vase cu petunii, pe care, odata ajunsă acasă, le-am transbordat într-un vas de ceramică. Aici am avut parte și de o micuță mojicie din partea vânzătoarelor de la standul Baumax. Mi-au pus vasele într-o sacoșică, deși le-aș fi preferat într-un cofraj dintr-acela pentru vase mici de plastic și mi-au taxat sacoșa pe motiv că "de 3 zile dăm câte o sacoșă pentru fiecare floare, da' azi, gata". Pentru 50 de bani!


Cam așa a fost weekend-ul meu. Mâine începe o nouă săptămână pe care v-o doresc să fie cât se poate de bună.
Aveți grijă de voi!

21 de comentarii :

  1. Nici mie nu mi-a plăcut deloc melodia lui Cezar. Cred c-a ieșit prea bine în clasamentul final pentru calitatea piesei...
    Preferatii mei de anul acesta au fost reprezentantul Ungariei și reprezentanta Franței.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu știu de ce, dar de când eram mică nu m-a încântat Eurovision-ul... Iar anul acesta, melodia lui Cezar Ouatu nu m-a determinat în niciun fel sa ascult mai mult de câteva secunde din ea...
    Trecând peste asta - balerinii sunt tare drăguți! Să îi porți cu drag! Petuniile îmi plac! În fiecare vară cumpăr și eu câteva și îmi înveselesc zilele și curtea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am uitat cu placere in fiecare an, mai ales in cel in care ne-au reprezentat Paula Seling&Ovi pentru ca mi-a placut mult piesa. De altfel, o ascult si acum cu placere cand e difuzata la radio. Insa anul asta...
      Eu n-am curte, asa ca le sadesc in vase si le pun la fereastra :p

      Ștergere
    2. Da, piesa asta îmi place și mie mult! De fapt, multe piese ale Paulei Seling îmi plac. Doar că... nu-mi place concursul...
      Florile sunt frumoase oriunde: pe câmp, în grădină, în ghiveci, în vază, pictate :D La fel sunt și oamenii care le admiră!

      Ștergere
  3. Eu mereu ma uitam cu parintii mei la Eurovision, si continui traditia de una singura de acum. Mie mi-a placut mult piesa Italiei si cea a Moldovei. Desigur Rusia si Ucraina nu au fost mai prejos, iar ca scenografie Azerbaijanul a fost genial! Sa stii ca Ouatul nostru a fost apreciat in strainatate ca un cantaret de pop-opera combinat cu Dracula dub-stepp,a fost cu siguranta altceva!
    Ps: imi plac balerinii tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am zis ca n-a vazut show-ul. Daca m-as fi uitat, poate mi-ar fi placut si alte piese, insa din cele vazute pe canalul YT al Eurovision, doar alea doua mi-au placut. Cant despre Ouatu, sunt convinsa ca a placut unora. Aseara doar l-am auzit si am simtit acelasi lucru ca si pana ieri: ma irita vocea lui.
      P.S. Mersi! :)

      Ștergere
  4. Curată mojicie faza cu plasele, zău așa! Adică tu cumperi mai mult și te și pedepsesc pentru asta! Noi am luat niște lavandă și niște „barba lui Zeus” pentru balcon, am primit cofraje chiar mi se părea ciudat să le arunc după dar unde să le duc la refolosit, când noi avem „vivai” *(ăia de unde cumperi plante) pe șoseaua de centură? Ocazie cu care am tot mutat plante prin vasele din balcon și am aflat că sunt alergică la azalee. Tii, ce antebrațe roșii aveam la sfârșit! Dar mi se pare aristocratic să am alergie la azalee și nu la ceapă, de exemplu :) Eu am ascultat Eurovisionul și de atunci mi-am dereglat somnul. Azi dimineață aveam niște elefanți pe scăfârlie de numa'!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare ce contin azaleele de te irita? Nu poate fi tratata? ca-s tare frumoase florile si-i pacat.

      Ștergere
  5. M-am uitat si eu la Eurovision si prestatia Romaniei mi s-a parut slaba rau de tot. L-as fi preferat pe Narcis in locul lui Oatul, avea macar alt ambalaj. Sa porti cu placere balerinii, sunt draguti. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Maya! Cine-i Narcis?

      Ștergere
    2. Narcis Ianau, baiatul din primul sezon Romanii au talrnt, care are acelasi timbru ca Oatul.

      Ștergere
    3. Parca am auzit de el, insa eu nu ma uit la show-urile astea si nu l-am vazut niciodata.

      Ștergere
  6. M-am uitat eu, nu la tot( de fapt am ascultat). Melodia e buna, vocea lui e buna, dar ar fi fost mult mai de succes daca ar fi cantat melodia pe note joase, nu inalte.
    Punerea in scena insa a socat. pana si fiica mea a comentat: DAR ARE O ROCHIE!!!!! probabil din motivele astea nu au votat romanii din Italia, Spania, Belgia...

    Mult mai buna mi s-a parut melodia Moldovei. http://www.youtube.com/watch?v=7CprWOHltCE

    Oricum ma asteptam ca Danemarca sa fie castigatoare, asa a si fost promovata. Pana la urma castigatoarele sunt doar tarile ce pot ograniza un show anul urmator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia incepuse show-ul si sotul meu m-a intrebat (de parca as fi stiut :D) cine n-a organizat Eurovision. Danemarca a mai organizat de doua ori si ma gandesc ca n-a ramas tara din "cuibul" Europei care sa nu fi fost gazda a concursului. Si eu cred ca diaspora nu a votat fix din acelasi motiv.

      Ștergere
    2. eu ma uit ( de fapt, mai corect spus, urmaresc, ca deseori doar ascult o parte din melodii) - evident varianta semi-finala si finala. Voturile sunt toate pe ideea de ... grup geopolitic. Adica rusii voteaza ucraina/azerbaidjan etc. Evident ca daca melodia este putin peste medie, si mai primesc 1-2-3 puncte de la celelalte tari - sa aiba o sansa de top 3. Astfel ajung unele tari sa aiba sansa f. mica. In plus, se declara de la inceput favoritele, nu stiu cine declara, dar cred ca si juriul are un rol important, dar si faptul ca pot organiza, si contribui financiar la organizare. Vedeti cazul celor 5-6 tari organizatoare la care melodia ajunge direct in finala doar pt ca ... bani.
      In ultimii ani, toate castigatoarele au fost... dintre finaliste.

      Ștergere
    3. Ooo, da, am observat si eu chestia cu cele care se califica direct in finala datorita contributiei financiare care o au. Pe de alta parte, mai sunt si unii care parca aleg anume pentru ultimele locuri (vezi cazul Irlandei care si anul asta si celalalt-ciudatii aia doi ţopăitori!- au dat chix), asta in conditiile in care unii dintre cei mai buni solisti, cele mai bune trupe sunt din IE

      Ștergere
  7. Sincer...melodia mi s-a parut penibila.Acest cantaret si-a uitat si modestia acasa .Imi plac foarte mult balerini .

    RăspundețiȘtergere
  8. Măi, ai atâtea perechi de pantofi... Sigur nu-ţi vin bine toate. Eu oricum m-am calificat în meseria de probatoare de încălţăminte, aşa că ai face bine să trimiţi câteva perechi, să ţi le "acomodez". :-B

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, numai ca eu traiesc pe picior mai mare decat tine :p, asa ca ti le trimit daca-ti trebuie niscaiva barci. Sa stii ca ma plictisesc de ei destul de repede, iar aia care nu-s de piele ii donez de nu se vad.

      Ștergere