joi, 16 mai 2013

Cadouri, cadouri...

Pentru azi am doar o postare scurtă în care vreau să vă arăt cadourile primite zilele astea.
Am participat la un concurs pe blogul Stellei, organizat împreună cu Sephora și, spre marea mea bucurie, am câștigat. Astăzi, curierul mi-a adus premiul constând într-o cremă StriVectin-AR, pe care abia aștept s-o folosesc, având alături un mesaj personalizat.


Mulțumesc Stella, mulțumesc Sephora!

Tot azi am primit cadou de la colega mea Alina un fond de ten Joviale. Încă o dată, mulțumesc draga mea!


De la Nivea am primit My HIDRABOX, care a fost o reală surpriză. Conține 7 flyere a câte 3 mostre de aqua effect cremă hidratantă de noapte, cremă hidratantă de zi și lapte demachiant revigorant și un pachet cu șervețele demachiante revigorante. Mulțumesc, NIVEA!


Pentru final, aveți portret cu pisic galeș ;)


Cam atât pentru astăzi. Să aveți o seară frumoasă!

24 de comentarii :

  1. uuu ce bunatati ai primit! sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super cadouri! Sa iti fie de folos si sa ne spui si noua parerea ta. Mai ales produsele Nivea ma intereseaza, le-am vazut in magazine, ma tenteaza crema de zi cu spf.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu mai supoooooooort sa ai atatea cadouri!!!!! te blochez!

    RăspundețiȘtergere
  4. stiam ca vei primi azi crema. si eu o folosesc pe aceasta.tine te de ea, o sa vezi rezultate spectaculoase.puppppppppppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Stella! Chiar am citit review-uri in care se spune ca dupa mai mult de-o luna de folosire se vad rezultate notabile.
      Ti pup!

      Ștergere
  5. Ce cadouri minunate:) Sa le folosesti cu bucurie:)

    RăspundețiȘtergere
  6. nici de ziua mea nu am primit atatea cadouri!!!

    Sa ne spui cum sunt, te rog!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu primesc atatea cadouri de ziua mea :D Da' se compenseaza, nu?
      Sigur va zic cum sunt

      Ștergere
  7. Crema cred ca este geniala, la ce pret are asa ar trebui sa fie. Sa o folosesti cu placere. Fondul de ten Joviale il am si eu, nu e perfect pentru tenul meu, il folosesc in loc de anticearcan si acopera bine o perioada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa mi se potriveasca crema. Fondul de ten l-am mai avut, primit intr-o campanie Ivatherm de anul trecut, si mi s-a potrivit.

      Ștergere
    2. produse Ivatherm am fol. si eu in Ro, si crema a fost cea mai potrivita mie din cate am fol. pana atunci.
      O sa le testez din nou cand ajung in Ro - sunt marca romaneasca.

      Ștergere
    3. Si mie-mi plac. Mai ales crema UNA. Partea proasta e ca nu au spf deloc. Marca e romaneasca, cu apa de la Herculane, insa sunt produse in Franta

      Ștergere
  8. sa te bucuri de ele :).
    pisicul!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Numele pisicelului, vârsta și ocupația, vă rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bamboocha (a.k.a. Bambu, but just for close friends! :D), 8 ani, dar nu-i arata, freelancer =))

      Ștergere
    2. și actor protagonist, în timpul liber al liberului profesionist! Un simpatic cu codiță de vulpoi!

      Ștergere
    3. Face orice, numai sa-i iasa de-un pliculet de mancare in sos gustos :p

      Ștergere
  10. sa le folosesti cu placere!!
    pisicul e tare scump!
    te pup

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere