miercuri, 15 mai 2013

Gala premiilor UNITER 2013 - frivolităţi cu poze

La cererea publicului spectator :p vă prezint ţinuta  purtată de mine la gală.


Rochie Camaïeu, pantofi Graceland, cluch New Look şi pashmina s.h. :D
Mi-ar fi plăcut să port o rochie lungă, însă cum n-am, m-am mulţumit cu ce am şi zic eu că n-a ieşit chiar rău.
Evident, Diana e mai elegantă şi, în plus, mai are şi apanajul vârstei, aşa că arată foarte bine, nu?


Pentru delectare, vă arăt poze făcute cu zoom, aşa că nu-s prea grozave, drept pentru care vă rog să mă iertaţi.

Mihai Malaimare

Beatrice Rancea - director al Operei din Iaşi

Ion Caramitru şi George Mihăiţă

Ion Caramitru, Ana Maria Marinca şi "elegantul" :-/ director al TVR, Claudiu Săftoiu

acelaşi Ion Caramitru cu Medeea Marinescu, o reală încântare pentru ochii privitorilor

nepotul regelui Mihai, prinţul Nicolae, scremându-se să citească câteva cuvinte în limba română

Ilinca Tomoroveanu şi soţul său, actorul Traian Stănescu
şi, nu în ultimul rând, "prima familie a municipiului Iaşi"

primarul Gheorghe Nichita cu soţia, Florentina
La final vă las cu un fragment din mini-recitalul susţinut de violoncelistul Adrian Naidin, o prezenţă impresionantă


*Trebuie să vă spun că toate fotografiile, cât şi filmul, sunt făcute cu camera mea foto Sony CyberShot HX-9V, care, deşi destul de performantă, nu face lucrurile ca un DSLR bun :D
**Deasemeni, menţionez că toate fotografiile publicate de mine în articolele despre Gala premiilor UNITER 2013 sunt proprietatea mea şi pot fi preluate doar cu acordul meu expres şi cu indicarea sursei.

32 de comentarii :

  1. Miki, atât tu cât și Diana ați fost foarte elegante!
    N-am putut să nu remarc picioarele tale foarte subțiri :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurora, inchipuie-ti picioarele mele cand eram mai slaba :D De altfel, intr-o perioada a vietii cand rautatile unora ma mai afectau, mi se spunea adesea ca am niste picioare de "parca merg in maini" =((

      Ștergere
  2. Ai făcut foarte bine că nu ți-ai pus rochie lungă! Suntem popor de latini, nu de anglo-saxoni care se pun la rochii lungi de cum apune soarele! Griul acela e foarte fain (măcar în poză) și merge de minune cu culoarea părului tău! Constat că ești ca mine: nu-ți plac bijuteriile prea mult sau aseară nu ți-ai pus;). Aici în Italia mă simt ca un copac fără frunze, dar zău dacă vreau 1. să le caut, să le găsesc și cumpăr 2. să le atârn 3. să am grija lor:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, imi plac bijuurile insa, cand e vorba sa le port, parca nu se potriveste nimic si ma las pagubasa. Oricum, la rochia asta "pe gât" nu mergeau decat cercei scurti si, fiind cu bratele goale, un inel supradimensionat sau o bratara. Doar ca atunci cand le port ma simt mult prea "pretioasa", iar luni seara n-am avut chef de asta.

      Ștergere
    2. Exact senzația aceea o am eu. Brățările nu-mi plac de când cântam la pian, iar acum, pentru că lucrez la tastatură, același lucru: nu e senzație mai groaznică decât un zornăit sau o lovitură de brățară solidă în masă. Dar recunosc că am rămas cu gura căscata la o brățară albastru ocean de pe mâna unei doamne (și apoi acasă, când am aflat de pe internet cât costa) Bijuterii am, fie primite, fie cumpărate pentru că mi-au căzut cu tronc. Uite pentru o asemenea situație chiar aș avea nevoie de lecții de la un stilist!

      Ștergere
    3. Da, un stilist ar fi bun, cu conditia sa nu fie vreun ciudat precum cei pe care i-am vazut cu ceva timp in urma la tv, carora tot ce mi se parea mie de bun simt, lor li se parea inacceptabil

      Ștergere
  3. a fost o seara frumoasa banuiesc ! imi place rochitica !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, coco, a fost frumoasa, intradevar! Si mie-mi place ca ascunde ce e de ascuns :p

      Ștergere
  4. Lăsând ținuta, care mi se pare potrivită pentru ocazia despre care ne-ai scris, eu mă bucur să văd că sunt, în jurul nostru, oameni preocupați de cultură, de frumos... Te felicit, Miki! Și îmi doresc să îți urmeze exemplul și alți români!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt, descopar ca si tinerii sunt interesati de asemenea evenimente si nu numai cei de varsta a doua si chiar a treia. E drept si ca unele sunt de-a dreptul prohibitive pentru tineri, prin pretul biletelor.

      Ștergere
  5. Vai Miki, tare m-ai mai elogiat, oricum la drept vorbind am fost elegante amandoua si m-am simtit foarte bine in compania ta! ti pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus numai adevarul (pozele "vorbeste" :p). Si da, m-am simtit si eu un pic eleganta, iar de compania ta nici nu mai zic cat e de placuta.
      Ti pup si io!

      Ștergere
  6. Da Miki, sa stii ca unele evenimente au niste "scoruri" de care nu se poate atinge un tanar la inceput de drum. Toate spectacolele care vin din capitala sunt usturator de scumpe si imi pare rau ca nu am posibilitatea sa particip la ele, sa vad pe scena artisti de talie grea, care poate atunci cand voi avea posibilitatea ei nu vor mai fi sau nu vor mai face spectacole.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, Diana. Unele sunt chiar extrem de scumpe, incat nici eu nu ma pot atinge de un bilet, desi am un job, e drept, nu foarte bine platit, insa il am.

      Ștergere
  7. rochia ta e foarte faina si chiar a fost o alegere inspirata.

    o iubesc pe Medeea, mi se pare o fata asa de simpla si talentata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, pe rochie am dat 29 de lei in preajma datei de 8 martie cand toate produsele din magazinul Camaieu erau reduse cu 50% din pretul redus! :D
      Si mie-mi place Medeea.

      Ștergere
    2. pfuai, ce ieftina!!! asta da afacere.

      Ștergere
    3. Daca n-as fi lenesa, as scrie un roman "goana dupa chilipiruri" =))

      Ștergere
  8. Esti SUPERBA!!!! Arati minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ador tinuta! aratati f. bine, fetelor, admiratiile mele totale!!

    Iti mai multumesc si pt filmuletul cu Adrian Naidin. Nu il stiam, acum numai asta ascult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, draga mea!
      Sa stii ca, desi sunt in tara, spre rusinea mea nici eu nu auzisem de Adrian Naidin, insa cu ocazia asta am descoperit un artist complet. Inafara violoncelului, mai are si o voce foarte buna, nu?

      Ștergere
    2. De ieri numai pe el il ascult. Da, imi place cum canta, are voce pe stilul meu. De fapt e genul de voce romaneasca, neprelucrata, adica eu zic ca nu are scoala de muzica, dar pt ca are ureche muzicala impecabila, orice sunet scoate ajunge sa vibreze in inima mea de romanca.
      In plus, ce apreciez f. mult ( ascult ce e pe youtube) este ca adora sa improvizeze, cu pasiune si o dragoste pt violoncel. Are lejeritatea si placerea de a canta vizibile in improvizatiile lui. Si de aici unicitatea.
      Omul asta e nascut pt muzica, crescut prin muzica.

      Ștergere
    3. De fapt, are destul de multa educatie muzicala, dupa cum zice in biografia lui, insa, se pare ca asta nu-l ingradeste, ci din contra.

      Ștergere
    4. Are de violoncel, nu de voce. Vocea lui e bruta.
      http://www.youtube.com/watch?v=GjGE1Hrricc
      aici ador cum trece de la muzica clasica, pe care o controleaza perfect, la muzica populara.

      Ștergere
    5. Nu ma pricep, recunosc, insa m-am gandit ca-n toate scolile alea de arta o fi luat si ceva lectii de canto, dar nu-i musai.

      Ștergere
    6. nu e musai, dar tocmai aia e sublimul lui, ca ai impresia ca nu e stilizat ce canta, si ca muzica lui vine din suflet.
      Azi iar numai pe el il ascult.
      DIn pacate, am aflat ca a fo acu cateva lui in Bruxelles, dar l-am ratat...nu am stiut. Poate data aviatoare.

      Ștergere
    7. Urmareste-i programul si poate-l prinzi candva

      Ștergere
  10. Ati fost foarte frumoase la aceasta gala! Mi-a placut mult sa iti citesc postarea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place sa te vad asa, cu cat mai des cu atat mai bine. :) Apropos, ne vedem in Iunie musai, sper ca de data asta sa nu mai fiu racita si "in dureri".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dai de stire cand revii in tara si ne vedem. Oricum, am chestiile alea la pastrare in sertar, la birou

      Ștergere