luni, 6 mai 2013

Hristos a Înviat!

că uitam să vă zic
Astăzi m-am gândit să mă duc un pic la molul meu :P (Palas Mall) că n-am mai fost de mai bine de o lună și sufeream.
Cu ocazia asta am descoperit că nu mi-am bătut gura de pomană: la aproape un an de la deschiderea complexului Palas, în sfârșit au pus o trecere de pietoni decent amplasată


Cum mergeam agale pe trotuar, am avut pate de un pic de adrenalină pentru că o cucoană la volan, grăbită tare, a luat în plin groapa făcută în asfaltul străzii Palat, proaspăt refăcută de la straturile inferioare până la asfalt, și a ricoșat până-n bordură.  Despre șanțul ăla făcut post-asfaltare și astupat la repezeală fără a lăsa terenul să se taseze bine, once again, ca la români!


La mall, lume destul de multă, preponderent la Deichman unde erau o groază de papuci de vară și toată lumea proba: sandale, teniși, flip-flops... Prețuri nereduse, deci, pentru mine, total neinteresante :P
Totuși, n-am plecat cu mâna goală că nu mi-e caracteristic mie, așa că, iată achizițiile:

De la New Yorker, pulover Amisu din poliacril 90% și lână 10%, extrem de moale și mătăsos, redus cu 90%, preț plătit acum 12,90 lei. N-am de gând să mor până la iarnă, așa că, atunci când găsesc chestii faine, cu reduceri importante, pentru sezoane viitoare, nu ezit.


 De la CTS Corner, ceaiuri! De fapt, intrasem să văd dacă n-au mai primit căni de ceai cu pisici :D și am plecat cu 3 ceaiuri. Atât Indian Summer, cât și Inviorating Spring merg și răcite și adăugat cuburi de gheață. Ultimul, e cadou pentru soțul meu :r
Lunea, la CTS Corner, toate produsele au reducere de 20%


M-am întors la timp ca să luăm masa și, după, mi-am pregătit o feliuță de cozonac, alături de înghețata mea preferată: Nestle Pirulo Tropical.


Până revin cu un nou articol cu tragerea la sorți pentru concurs, vă las să jucați hide & seek cu Bambu, care se ascunde sub prosoapele pe care le pun eu când folosesc aragazul, peste covorul din bucătărie.


12 comentarii :

  1. Deci sunt deschise molurile azi? Ce drăguţă-i poza cu mâţica ce se iveşte de sub prosop! Nici nu-ţi mai trebuie căni! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la Iasi sunt deschise molurile. Cana-mi trebe, ca nu-l pot lua pe Bambu cu mine port-bonheur

      Ștergere
    2. Ai emoticoane. :) Ia-ţi o cană simplă şi pune-l pe Bambu în ea. :D

      Ștergere
  2. Credeam că doar la Tg Mureș și în partea noastră de țară turele din magazine se împart între reformați și catolici, pe de-o parte, și ortodocși, de cealaltă parte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Iasi, cred ca se impart intre comercianti cu frica de Dumnezeu si aia pentru care si ziua aia de ieri, care au dat-o libera, a fost motiv de enervare

      Ștergere
  3. Sigur nu suntem rude? "Prețuri nereduse, deci, pentru mine, total neinteresante :p" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, ce, is fraiera sa dau acu pret intreg si in iulie sa-l vad la mai putin de jumate? :D

      Ștergere
  4. Adevărat a înviat!
    1. ţi-ai tras mol? :) da' ai ţinut post negru la şoping şi acu' s-a terminat? :) (era să leşin cînd am citit că de mai bine de-o lună nu mai călcaseşi pe-acolo. ai dat de ceva vînzătoare îngrijorate? :D

    2. asta nu e îngheţata aia în formă de pardon? :D

    http://arcadia-solum.blogspot.ro/2013/02/penis-pericol-public.html#comment-form

    3. evident, ultima poză n-are nevoie de comentarii. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.Dacum! Postul a fost autoimpus din motive extrem de mercantile: n-o fost reduceri, deci n-aveam ce sa caut acolo :p Vanzatoarele nu erau ingrijorate pentru ca, ciudat, eu pe fetele astea de azi din magazine nu le-am mai vazut pana acum.
      2. oarecum. Pardonul asta e mai lung decat ala mentionat de arcadia si spiralat =))
      3. cand ma uit la poza asta imi inchipui ca parca-i la spa

      Ștergere
  5. eu doar vreau sa flocai matza aia, asa, prin prosop.
    Cat despre achizitii, si eu la fel urmaresc: iarna tricouri (preturi simbolice), si vara chestii groase. Cele mai faine achizitii le-am facut la sf de sezon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bambu ar fi incantat sa-l flocăi! E-un mâț jucăuș și sociabil. Nu același lucru se poate spune de sociopatul de Țuțu (mâțul negru), care umblă dupa mine ca un cățel, doarme cu mine și scuipă pe oricine-i intră în zona de confort :)
      Și eu procedez la fel cu hainele și papucii, însă acu două ierni am luat țeapă: îmi cumpărasem chestii faine de primăvară/vară, rochii frumoase, bluze etc., m-am lăsat de fumat în februarie, am compensat "băgând la ghiozdan", iar în vară crăpau hainele pe mine :(

      Ștergere