luni, 6 mai 2013

Rezultatul concursului aniversar

După cum am promis, am tras la sorți cu random.org câștigatoarea concursului
Pe listă sunt înscrise 9 persoane:

1. dianaelenastoica
2.Claudia Vaga
3. Pina
4. Beauty and others
5. silavaracald
6. Ladybug
7. Alina
8. lili
9. Maria Irina



și câștigătoarea este Alina. O felicit și aștept să-mi trimită un e-mail care să conțină numele complet și adresa poștala pe adresa de e-mail a blogului, mikisplayground [at] gmail [dot] com.
Mulțumesc tuturor pentru participare și stați pe fază pentru că o să mai fac concursuri în curând.

4 comentarii :

  1. Nu se poate!!!! Nu se poate!!! :)))))))))))))))))) Am deschis pagina fara nicio emotie, eram convinsa ca n-am nicio sansa, iar apoi tot incercam sa dau scroll si mi se blocase mouse-ul si nu vedeam numarul. Cand am zarit 7, am zis yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!

    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări, Alina! Să te bucuri de acest premiu!

    RăspundețiȘtergere