vineri, 6 septembrie 2013

O nouă comandă miniPrix

Astăzi am primit comanda făcută de pe telefon, la oferta lansată miercuri.
Prefer să pun fotografiile de pe site-ul miniPrix pentru ca aproape toate lucrurile primite sunt extrem de șifonate și nu ar da bine în poze. Și nici n-am chef să le calc azi :p

Deci, pe locul 1, și cel mai frumos lucru din comanda asta, e această rochie de stofă pe care în mod eronat cei de la miniPrix o numesc "casual".



E o rochie office sOliver, de toată frumusețea.
Pe locul 2 aș trece balerinii aurii, care, de fapt, sunt de culoare bronze și care, în ciuda simbolului afișat, cred că-s din piele integral.

Ar fi putut fi pe locul 1 dacă nu erau cam lați, la limita superioară de a-i scăpa din picior. Cu niște branțuri bune, îi rezolv :p
Să continuăm, zic! ;)
Pe locul 3 nominalizez jacheta de catifea raiată de culoare "prune". Nu știu ce brand e pentru că are eticheta tăiată.


E mult mai drăguță decât în poza asta. La spate are un pliu care o face să fie ușor evazată, mâneca 3/4 și merge și la ținută sport și la una de birou.
Pe locul 4 pun acest tricou kaki, care de asemenea are eticheta tăiată

E drăguț, însă o să-mi pună îndemânarea la încercare când o fi să-i calc plii din față :D
Pe ultimul loc pun mănușile cumpărate ca să fac peste 100 de lei și să nu plătesc taxe de livrare.
Surprinzător, nu-s de aruncat!



Sunt din poliester, dar nu neplăcut și cred că-n combinații potrivite pot fi chiar șic.
Astea sunt toate produsele comandate din aplicația de mobil miniPrix. În total m-au costat 112.5 lei, însemnând 50%, conform ofertei.

14 comentarii :

  1. Sa le folosesti cu placere! Mie mi-au confirmat aseara comanda, cu nr de awb cu tot, dar inca n-a venit :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, o sa vina luni, de acum! Ai un pic rabdare. Cred c-au fost multe comenzi. Eu incerc sa mai dau una din contul sotului si dispar lucrurile una-doua.

      Ștergere
  2. Sa le porti cu placere! Incerc si eu sa plasez o comanda in seara asta insa nu merge aplicatia momentan :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Eu am reusit sa dau o noua comanda cu lucruri si pentru mine, si pentru sot.

      Ștergere
  3. Tricoul este superb ! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să le porți cu drag! Tare îmi place rochița! Păcat că nu e disponibilă și mărimea mea, că acușica plasam o comandă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Miki si eu care speram sa vad poze cum ai promis. M-ai dezamagit. :)) Prima rochita e asa classy, mi-ar place sa te vad imbracata cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca te-am dezamagit, insa incearca sa intelegi punctul meu de vedere. Stiu ca e mai faina o postare in care produsele sunt pozate de autorul articolului, insa mie mi-ar fi iesit un dezastru.

      Ștergere
  6. ador balerinii :)

    ce bine ar fi ca hainele de pe miniprix sa nu mai aiba etichete taiate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Alina, e aiurea. Mai ales cand e vorba de o haina pe care o dezbraci cand mergi in vizita sau la birou. Cand s-a intamplat sa cumpar pardesie sau sacouri cu eticheta taiata, am preferat sa scot eticheta de tot, decat sa se vada asa urat.
      Problema e ca, din cate am aflat, nu miniPrix taie etichetele, ci firmele/producatorii care le vand en-gros si nu doresc ca acele haine din sezoane trecute sa fie vandute ca haine de firma.

      Ștergere
  7. Astept sa te vad in noile tinute! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultimele sa le port peste vreo 3 luni, zic. Pana atunci sa n-am nevoie de manusi :D

      Ștergere