vineri, 6 septembrie 2013

O nouă comandă miniPrix

Astăzi am primit comanda făcută de pe telefon, la oferta lansată miercuri.
Prefer să pun fotografiile de pe site-ul miniPrix pentru ca aproape toate lucrurile primite sunt extrem de șifonate și nu ar da bine în poze. Și nici n-am chef să le calc azi :p

Deci, pe locul 1, și cel mai frumos lucru din comanda asta, e această rochie de stofă pe care în mod eronat cei de la miniPrix o numesc "casual".



E o rochie office sOliver, de toată frumusețea.
Pe locul 2 aș trece balerinii aurii, care, de fapt, sunt de culoare bronze și care, în ciuda simbolului afișat, cred că-s din piele integral.

Ar fi putut fi pe locul 1 dacă nu erau cam lați, la limita superioară de a-i scăpa din picior. Cu niște branțuri bune, îi rezolv :p
Să continuăm, zic! ;)
Pe locul 3 nominalizez jacheta de catifea raiată de culoare "prune". Nu știu ce brand e pentru că are eticheta tăiată.


E mult mai drăguță decât în poza asta. La spate are un pliu care o face să fie ușor evazată, mâneca 3/4 și merge și la ținută sport și la una de birou.
Pe locul 4 pun acest tricou kaki, care de asemenea are eticheta tăiată

E drăguț, însă o să-mi pună îndemânarea la încercare când o fi să-i calc plii din față :D
Pe ultimul loc pun mănușile cumpărate ca să fac peste 100 de lei și să nu plătesc taxe de livrare.
Surprinzător, nu-s de aruncat!



Sunt din poliester, dar nu neplăcut și cred că-n combinații potrivite pot fi chiar șic.
Astea sunt toate produsele comandate din aplicația de mobil miniPrix. În total m-au costat 112.5 lei, însemnând 50%, conform ofertei.

14 comentarii :

  1. Sa le folosesti cu placere! Mie mi-au confirmat aseara comanda, cu nr de awb cu tot, dar inca n-a venit :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, o sa vina luni, de acum! Ai un pic rabdare. Cred c-au fost multe comenzi. Eu incerc sa mai dau una din contul sotului si dispar lucrurile una-doua.

      Ștergere
  2. Sa le porti cu placere! Incerc si eu sa plasez o comanda in seara asta insa nu merge aplicatia momentan :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Eu am reusit sa dau o noua comanda cu lucruri si pentru mine, si pentru sot.

      Ștergere
  3. Tricoul este superb ! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să le porți cu drag! Tare îmi place rochița! Păcat că nu e disponibilă și mărimea mea, că acușica plasam o comandă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Miki si eu care speram sa vad poze cum ai promis. M-ai dezamagit. :)) Prima rochita e asa classy, mi-ar place sa te vad imbracata cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca te-am dezamagit, insa incearca sa intelegi punctul meu de vedere. Stiu ca e mai faina o postare in care produsele sunt pozate de autorul articolului, insa mie mi-ar fi iesit un dezastru.

      Ștergere
  6. ador balerinii :)

    ce bine ar fi ca hainele de pe miniprix sa nu mai aiba etichete taiate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Alina, e aiurea. Mai ales cand e vorba de o haina pe care o dezbraci cand mergi in vizita sau la birou. Cand s-a intamplat sa cumpar pardesie sau sacouri cu eticheta taiata, am preferat sa scot eticheta de tot, decat sa se vada asa urat.
      Problema e ca, din cate am aflat, nu miniPrix taie etichetele, ci firmele/producatorii care le vand en-gros si nu doresc ca acele haine din sezoane trecute sa fie vandute ca haine de firma.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Ultimele sa le port peste vreo 3 luni, zic. Pana atunci sa n-am nevoie de manusi :D

      Ștergere