sâmbătă, 21 septembrie 2013

Parfumuri și... umbrele

Așa cum am promis, vă arăt ce am mai cumpărat în ultimul timp.
Să încep cu Strawberrynet
Pentru că aveam deja două parfumele Gres Cabotine  (Rose și Floralisme), apariția în lista celor cu prețuri foarte reduse a altora de la aceeași casă, m-a determinat să le comand. 46 de lei fiecare.
În ordine le aveți pe Eau Vivide, Fleur Splendide și ultimul, Cristalisme. Dacă Eau Vivide e clar de vară toridă (floral/acvatic), celelalte două sunt perfecte pentru toamnă-iarnă. Și Fleur Splendide și Cristalisme sunt parfumuri floral-orientale, destul de gurmande și care, se pare, că dureaza destul de mult pe pielea mea.



Înafara acestor trei parfumele, am cumpărat și două produse care s-au aflat în ziua comenzii la oferta de "24 de ore".
O apă de toaletă Unisex de la U.C.of Benetton  și o mini trusă de machiaj Philosophy.


Citisem despre Unisex pe Fragrantica și avea review-uri bune, așa că n-am stat pe gânduri să dau 29 de lei pentru 40 de ml. Vreau să vă spun că miroase bine și pe pielea mea și pe a soțului și, cum soțul și-a exprimat încântarea destul de pertinent, i l-am cedat.


Ultimul produs comandat, The Supernatural Coloring Book de la Philosophy, tot din oferta zilei, nu m-a dat pe spate deloc. Începând cu ambalajul, care nu-i deloc atrăgător, și continuând cu produsele în sine, m-a cam dezamăgit. Mai mult, sper să fie doar o impresie, însă mi se pare că pastiluțele de gloss și cream blush miros un pic a rânced. Cum spuneam, dacă se confirmă că într-adevăr sunt vechi (pe checkcosmetic.net nu pot verifica coduri pentru Philosophy :() o arunc de nu se vede. Și, bineînțeles că am să mă plâng celor de la Strawberrynet. Uitam să vă spun că a costat în jur de 31 de lei. În ofertă era 34 de lei, însă concomitent mai era valabilă promoția de -10% la toate produsele de machiaj.
Editez pentru a vă spune că le-am scris deja celor de la StrawberryNet și mi-au și răspuns că-mi fac refund pentru produsul vechi. Ca de obicei, serioși și prompți!


Cam atât despre comanda de la StrawberryNet.
Și acum, umbrelele!


Pe site-ul miniPrix au costat 39 de lei fiecare, un preț bun zic eu, pentru că par destul de solide. Sunt marca Susino, se deschid automat și au protecție împotriva vântului (să nu fie întoarse).


Asta e umbrela mea,


iar pe aceasta am cumpărat-o pentru mama, urmând să i-o fac cadou de ziua ei, de Sf.Paraschiva.


Bineînțeles că Bambu nu a ratat o mică ședință foto, pozând sub umbrelă ca micuța Cio-Cio San :p
Cam atât am a vă spune azi, așa că vă las, urându-vă weekend plăcut!

16 comentarii :

  1. Aaaa, Bambu e o protagonistă! Auzi la ea, umbreluță îi mai trebuia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu, Bambu e baiețeeeeel! Da' de cand nu mai are "biluțe", se miorlăie ca o fetiță :D

      Ștergere
  2. Sunt foarte, dar foarte frumoase umbrelele. Si ma incanta ca sunt anti-vant, eu am aruncat cateva umbrele direct la cosurile publice pentru ca mi s-au rupt in timpul ploii + m-a facut ciuciulete :(
    Parfumurile imi plac mult, cel putin ca design, am mai vazut tot la tine si m-au incantat. N-am dat nicio comanda la Stawberrynet, dar cine stie? :D
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneam, sper ca umbrelele sa fie mai rezistente, pentru ca si eu am aruncat vreo cateva la cosul de gunoi, asa, in ploaie.

      Ștergere
  3. Cât de tari sunt umbrelele de la Miniprix! Vreau și eu una, neapărat!
    Și un Fleur Splendide, căci bine mai arată ambalajul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi ca mai sunt doua modele, iar oferta la parfumuri e inca valabila. Mai mult, a scazut dolarul si azi parfumelele astea sunt 45 de lei :p

      Ștergere
  4. Ce dulce e Bambu :)) l-as smotoci bine de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaah, Ramy, si ce i-ar placeaaaaa! E tare jucaus si sociabil

      Ștergere
  5. Ce draguta e umbrela! Eu am ceva de la Avon, de vreo 4-5 ani cred, inflorata, care ma face sa ma simt ca o diva prin ploaie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca arezistat 4-5 ani. De obicei sunt cam de unica folosinta, chiar si de la firma mai mari

      Ștergere
  6. ce faine sunt sticlutele primelor 3 parfumuri :).

    matz!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ma mai citesti, a?? Vezi ca ma supar. :P Mai verifica din cand in cand pagina de Fb macar. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te citesc, te citesc, insa, se pare ca, nu unde trebuie :p

      Ștergere