sâmbătă, 23 noiembrie 2013

CTS Corner e OK

dar nu pentru comenzi online.
Cum am rămas fără fir de ceai, m-am gândit să profit de oferta de Black Friday a magazinului și să-mi refac stocul. Reduceri bunișoare (cca. 40%), așa că n-am stat pe gânduri și mi-am făcut cont la magazinul online CTS Corner. Buuuuuun...
Mi-am umplut coșul cu ceaiuri de fructe multe și mărunte și, ținând cont de faptul că deobicei cumpăr ceaiuri de la magazinul lor de la Palas Mall si aveau opțiune de livrare "ridicare personală", am bifat acest mod.
Partea proastă e că, deși e magazin online, singurele moduri de plată sunt achitarea cu cash la primirea comenzii/ridicarea din magazin sau plata în contul lor prin ordin de plata :( Really? La finalul anului 2013 se mai duce careva la bancă să achite o comandă făcută la un magazin online prin OP? CTS Corner salută anii '90, nu?
Bine, nici asta nu m-ar fi deranjat foarte mult, pentru că am optat să plătesc când ridic comanda "de la magazinul dvs. din Palas Mall", dupa cum le-am scris la observații, înainte de a plasa comanda.
Azi i-am tot sunat la ore diferite pe numărul de telefon de contact cu intenția de a-i întreba dacă mă pot duce să-mi ridic comanda, însă telefonul suna, și suna...
După ce am terminat curațenia și gătitul, m-am mobilizat să mă duc până la magazin sa-mi cumpăr ceaiurile, în ciuda faptului că statusul comenzii este în continuare pending, deși trecuseră aproape 24 de ore  de la lansarea comenzii . La magazin mi s-a spus că nu mă pot ajuta nicicum, decât facilitându-mi o convorbire telefonică cu proprietarul afacerii (cred?!), un domn care vorbea românește cu accent străin și care a încercat să mă convingă că îmi trimisese deja, și primisem, un e-mail în care-mi spunea că voi putea ridica comanda abia luni după ora 12. Nu m-a putut convinge, pentru că singurul e-mail primit de la ei e confirmarea comenzii, în care nu se spune nimic de nici un termen de livrare. În plus, mi s-a plâns că au primit foarte multe comenzi cărora cu greu le fac față :D
Cum eu pe la mall nu mă pot duce decât în weekend, rămâne de văzut dacă voi mai reuși să ridic comanda sau nu. Și așa mi-au mai murit mie azi vreo doi neuroni, lucru pe care-l evitam dacă nu țineam morțiș să-mi cumpăr ceaiuri online cu discount...

10 comentarii :

  1. Foarte interesanta intamplare, nu mai credeam ca e posibil asa ceva! Pacat ca sunt singurii furnizori de ceaiuri de calitate din Iasi, ar fi cazul sa mai apara si o alternativa la CTS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ar mai fi aia de vizavi, Livada de ceai, insa pentru ca-mi placeau astia, nu le-am dat alora nici o sansa. Reevaluez optiunile

      Ștergere
  2. Mulțumesc că ai anunțat. Nu știam că au oferte așa bune de black Friday. Sunt cam în pană ce ceaiuri și mi-ar face cu ochiul niște infuzii de fructe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurora, acuma nu le mai au. Am inteles ca in magazine nici nu le-au avut.

      Ștergere
  3. Faine de tot promotiile de Black Friday la ceaiuri, mai putin partea organizatorica. Chiar daca ai multe comenzi si livrarea dureaza mai mult, ar trebui sa comunici asta si celor care iti sunt clienti. Pastreaza in vizor si magazinul d'Oro Tea, si ei au pregatit reduceri de Black Friday pentru vinerea viitoare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi pentru sugestie, Mihaela! Ii am in vedere pe cei de la d'Oro Tea, insa au tare putine ceaiuri de fructe. Vad eu vineri :D
      Cat despre CTS Corner, au postat pe FB ceva mai devreme un anunt prin care ne zice ca cei care am ales sa ridicam comenzile din magazinele din tara, va trebui sa mai asteptam (cica, pana ne zic ei :p), pentru ca vor incepe sa proceseze comenzile astea doar de miercuri incolo.

      Ștergere
  4. iarna, frig, foc in soba, un ceai bun...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, de primele doua am parte, insa de celelalte... N-am nici soba, nu mai am nici ceai

      Ștergere
  5. cred ca cele mai buna ceaiuri incercate de mine pana acum sunt cele de la Greenfield.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie-mi plac ceaiurile de fructe care se pun in infuzor si vezi ce e in ele :p

      Ștergere