luni, 20 ianuarie 2014

Unde vă spun mai mult despre filme

Iar am tras mâța de coadă și n-am mai scris de o săptămână. E drept ca nici n-am răsturnat lumea în astea 7 zile, dar poate v-o fi fost dor de mine. Sau nu :p
Vreau să vă anunț că m-am mobilizat și mă duc la niște tratamente corporale (împachetări UCW) menite să-mi mai subțieze un piculeț talia-mi de silfidă. Mai am o ședință și trag concluziile.
Apoi, am citit cât am putut de mult, m-am uitat la TV (incredibil, nu?) pentru că am aflat cu totul întâmplător că pe postul Euforia se difuzează un serial spaniol făcut după romanul Iubirile  croitoresei de Maria Dueñas. E destul de bine realizat, însă trebuie să recunosc că mi-e destul de greu să urmăresc la televizor de luni până joi, la ora 20, câte un episod întrerupt de calupuri publicitare. Din fericire mai sunt doar 10 episoade din 13.
Pe de altă parte, am văzut câteva din filmele nominalizate la premiile Oscar și musai să vă zic că Gravity mi s-a părut cam degeaba, 12 years a slave destul de slăbuț și, deși se spune că e inspirat dintr-un fapt real, mie-mi vine greu să cred că un negru educat ar fi comis greșeala care a dus la cei 12 ani de sclavie.
În plus, am încercat să văd Saving Mr. Banks și am rezista la doar trei sferturi de oră de manifestări schizoide ale personajului feminim, iar acum încerc să văd La grande belezza, însă s-au derulat deja 20 de minute din film și n-am nici o idee despre ce ar putea fi vorba. Constat apetitul producătorilor pentru filme de minim două ore, iar pe mine filmele lungi mă cam pierd pe traseu dacă nu-s palpitante. Iar cele văzute, după cum am spus, nu sunt nici pe departe așa.
Mi-am mai propus să văd The Wolf of Wall Street imediat cum apare o versiune demnă de a fi urmărită online și Philomena pentru că-i cu Judy Dench și-i "a BBC production", când o apărea pe undeva, că acuma nu-i :(
Ca să vedeți că nu-s total cârcotașă, trebuie să vă spun că totuși au fost două filme care mi-au plăcut mult. E vorba de Frozen și Despicable me2. Da, știu că-s filme de animație, da' ce să fac dacă mie alea mi-au plăcut? :p Bașca coloana sonoră de la Despicable me2 care-i un cântec foarte, dar foarte fain. Believe me!
Ladies & gentlemen, Pharrell Williams with Happy


În rest, șoping la greu de la miniPrix pe sistemul comandat, plătit, returnat, suma înapoiată ca voucher cu care iar comand, iar nu-mi place mai nimic, iar retur... Asta e! Nu-i vina mea că nu dau dimensiunile corecte și nici că unele haine arată de parcă ar fi dormit pe ele câinele firmei (asta în cazul în care au unul, dacă nu, n-au nici scuza asta pentru halul în care arată unele haine. Zău!)
Mai aștept o comandă de la Dorothy Perkins cu bijuuri super soldate care s-au epuizat in jumătate de oră și una de la StrawberryNet cu un parfum și un cadouaș pentru o colegă care mi-e dragă și care sâmbătă aniversează ziua de naștere.
Acu vă pup și mă duc că începe acușica serialul! :)

6 comentarii :

  1. Hello! Eu sunt rupta de oboseala, a lucrat si in weekend, ce sa mai distractie. Azi am dat iama in Lidl, aveau destul de multe reduceri, mi-am luat 2 sutiene fara bretele la 5 lei bucata si unul pentru sport. Sper sa le fac maine postare pe blog. In rest cam nimic intresant. Astept sa ne vedem si noi cand mi se mai elibereaza programul. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dai un semn cand esti libera, ca trebuie sa ne vedem sa-ti dau cumparatura de la Camaieu :p

      Ștergere
  2. Pe „Saving mr. Banks” l-am văzut și eu. Am rezistat până la sfârșit, de dragul lui Tom Hanks, care însă a jucat destul de puțin.
    În rest, ce să-i faci, ăsta a fost personajul și în realitate: o femeie ciudată și plină de hachițe, controversată și evitată apoi chiar de propriul copil (adoptiv ce-i drept).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mel, cred ca nu aveam dispozitie de acel film, de fapt. Poate am sa mai incerc alta data.

      Ștergere
  3. N-am apucat sa ma uit la Iubirile croitoresei, poate il gasesc pe net sa-l trag :)) Abia astept sa vad ce ti-ai luat de pe site-uri :D Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gargarito, eu am cautat serialul, insa e facut in 2013, e spaniol, asa ca nu l-am gasit.

      Ștergere