vineri, 14 februarie 2014

2 ani

Astăzi se împlinesc 2 ani de când nu mai fumez. După cum v-am mai spus, încă vreo 8 luni am fumat țigară electronică. Însă și asta a fost vreo 5 luni cu soluție cu nicotină și ultimele 3, fără.
Poate vă întrebați dacă nu-mi vine din când în când să fumez sau, cum spun alții, dacă nu visez că fumez. Ei bine, nu. O singură dată am fost tentată, însă Vio și Suzi, căci cu ele eram la un restaurant, nu m-au lăsat să iau nici o țigară de la ele, așa că am trecut și peste acea clipă de slăbiciune.
Mă uitam aseară prin niște poze mai vechi și aproape că nu am găsit nici una în care să nu fiu cu țigara aprinsă în mână.
cu Mel, la Ibănești, în august 2011

cu niște foști colegi de liceu ai soțului, în septembrie 2011

și astea sunt doar două poze...
Acum, să fiu sinceră, nu știu cât de bine mi-e că m-am lăsat de fumat, vorbind despre starea de sănătate, pentru că am acumulat niște kilograme (vreo 10!) pe care nu le-am mai dat jos (nici nu mi-am bătut capul, recunosc!), însă, în mod sigur cei din jur mă percep într-un mod mai plăcut pentru că nu mai miroase de la mine a țigară, așa cum îi simt eu acum pe fumători, și-mi displace profund.
Eh, cam cu asta vroiam să mă laud și, în plus, Happy Valentines Day pentru cei mai norocoși! :)

4 comentarii :

  1. Ceva dragut, asa ca tot meritam sa fim rasfatate in fiecare zi, nu doar pe 14:p

    http://www.simonatache.ro/2011/06/16/ce-frumos-e-sa-fii-femeie/

    RăspundețiȘtergere
  2. la cat mai multi ani fara tigari! :)

    RăspundețiȘtergere