sâmbătă, 10 mai 2014

A 25-a și a 26-a comandă StrawberryNet

Ultimele două comenzi la StrawberryNet le-am dat pentru că n-am putut rezista tentației de a comanda parfumurile la oferta de 24 de ore.
Știu, sunt un om slab care nu rezistă tentației atunci când vine vorba de unele plăceri ale vieții, așa cum sunt parfumurile.
Parfumurile sunt o nebunie! Persistente (cca. 6-7 ore) și extrem de surprinzătoare. La câteva minute după pulverizare se transformă în niște parfumuri florale, delicate.

EDP Lalique Flora Bella
EDT Chopard Wish Pink Diamond
 Ca să fie comandă mixtă, într-una am luat Lipgloss-ul Click&Gloss de la Clarins
Clarins Instant Sun Light Click & Gloss SPF 6 - # 03 Cinnamon
 iar în cealaltă, Lipgloss-ul Calvin Klein
Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping Lip Gloss - #207 Georgia 
Cadouri (o dată ofertă Google+, iar cealaltă Pinteres cred :p), am avut un Lipstain Stila, pe care-l găsesc foarte folositor, și un concealer Korres cu care n-am ce face pentru că e nuanța WRC6, adică cea mai închisă din portofoliul firmei :( 

Korres Wild Rose Brightening High Coverage Concealer - WRC6 (Honey Beige) șiStila Lip Stain - # 4 Smooch
 La final, să vă arăt și o captură făcută la Auchan, la o ieșire cu Diana. Lip butter-ul Astor la mirobolantul preț de 10 lei. Cu o săptămână înainte le văzusem la Kendra și aveau prețul de 30 de lei.
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter # 012 Unguilty Pleasure
 Am swatch-uit pentru voi 3 produse pentru buze

De la stg. la dr.
Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping Lip Gloss - #207 Georgia
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter # 012 Unguilty Pleasure
Stila Liquid lip Stain #4 Smooch
 glossul de la Clarins n-am reușit să-l fac să iasă, oricâte click-uri am dat. Mai trebuie să studiez problema :D


Sunt fascinată de cât e de frumoasă sticluța Chopard :)

9 comentarii :

  1. sa te bucuri de ele :).

    eu vreau chopard wish - e pe lista de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Vezi ca Wish de 30 de ml. e la oferta , redus cu 70%, 63 de lei

      Ștergere
    2. eu il vanez pe cel mare pe aoro. intr-o vreme era 105 lei.

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere!
    Am parfumul Wish de la Chopard, cel simplu, imi place, e vanilat si foarte persistent, iar sticluta chiar e deosebita. Oare cat o fi valabila oferta cu lipbutter-ul Astor? E de neratat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pina, oferta de lipbutter Astor cred că e până se vând toate. Mai sunt 2 nuanțe, ceva mai potolite, care costa 25 de lei, explicația vânzătoarei fiind ca astea de 10 lei au rămas de la o promoție.

      Ștergere
  3. Concealerul acela foarte inchis la culoare il poti folosi ca sa faci contouring, de ex!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, cunostintele si abilitatile mele in materie de make-up sunt destul de limitate. Am sa ma uit pe net sa vad cum (si daca!) as putea sa fac asta :)

      Ștergere
  4. Daca te ajuta cu ceva: http://www.special-koko.com/2013/11/beauty-obsession-contouring-and.html
    Imi place mult gloss-ul de la CK. Am o oja in aceeasi nuanta. Vine vara, deci mergem sa ne facem de cap!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma uit acum la koko, mersi de link!
      Cat despre vara, la Iasi a luat o pauza, ca tocmai toarna cu galeata

      Ștergere