miercuri, 25 iunie 2014

Who's Vasilică?

Chiar la "spartul târgului" mi-am făcut timp să particip la campania Blogal Initiative în care trebuia să găsim un lucru de care nu ştiam până în momentul în care îl vedeam scris în info-graficul Danone.
Pentru că am participat şi la campania anterioară, şi cu acea ocazie am tot bântuit de-a lungul şi de-a latul noului web site Danone, multe informaţii din grafic îmi erau cunoscute. 
Cu o excepţie: Vasilică!



Recunosc că numele întâlnit în info-graficul Danone m-a amuzat. Dar m-a şi făcut curioasă să aflu cine-i Vasilică :)
De pe pagina web a producătorului de lactate Danone, www. danone.ro, aflu că Vasilică este un robot industrial care "are un rol important: să aşeze perfect lădiţele cu iaurturi, pentru ca acestea să fie transportate în cele mai bune condiţii către consumatori. Și are mult de lucru: peste 1.000.000 de produse ies zilnic pe porţile fabricii Danone din Bucureşti".
Bineînţeles că numele i-a fost dat de salariaţii fabricii, personalizarea utilajului care deserveşte fluxul tehnologic Danone, nefiind un caz singular. 
Sigur cunoaşteţi pe cineva care şi-a numit maşina de spălat sau autoturismul cu nume precum Maricica sau Lenuţa, ceea ce arată, de cele mai multe ori, ataşamentul faţă de respectivul obiect. Aşa că, trag concluzia că şi muncitorii de la Danone iubesc acest robot, pentru că le uşurează mult munca.

7 comentarii :

  1. Aiii, roboțelul Vasilică, cât e de simpatic și ce harnic e dragul de el.
    Cât despre Mitică, n-ai cum să nu zâmbești când îl vezi. E caraghios peste măsură! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, Vasilica-i harnic, dar Mitică al nostru cam are moaca de "drojdier", nu? =))

      Ștergere
    2. Oh, da! Drojdier de prima clasă!

      Ștergere
  2. Hai ca m-ai facut curioasa cu vasilica si am intrat instant sa vad despre ce e vorba. Eu ma gandeam la fiul lui Badea Vasilica 2014 ha :))!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca asta-i cel mai nostim articol scris pe tema asta Eu nu am participat la campania asta pentru ca simt ca nu prea am noroc, insa am citit vreo cateva postari de pe blogalinitiative si cele mai multe sunt scrise ca sa fie. Cred ca ai sanse reale la unul din premii. Bafta! :)
    (nu stiu de ce nu ma pot loga, dar am sa ma semnez aici: Adina)

    RăspundețiȘtergere