miercuri, 24 decembrie 2014

ebay & miniPrix goodies

Pentru că am amânat prea mult postarea asta, iată-mă în situația în care nu am timp de poze și sunt nevoită să le copiez de pe net.
Deci, avem așa:



Două inele extrem de frumoase, primul placat cu aur roz, iar cel de-al doilea cu aur alb. Fiecare a costat cca. 4,50 $. Pe Aliexpres.com erau mai ieftine, însă faptul că acolo nu se poatre plăti prin PayPal, m-a determinat să renunț a le comanda de acolo. Au venit dupa o lună la poșta vamală, unde am stat la coadă o oră. Dar a meritat! :)
Cealaltă comandă pe care vreau să v-o arăt e cea de la miniPrix.
Pe lângă o geacă odios de urâtă, no name, pe care scria maaaaare Made in China și care, bineînțeles că pe site arăta onorabil, am mai comandat niște ghete foarte frumoase (Eram)


Sunt negru intens (nu ca în poză), sunt foarte comode și poți încropi cu ele foarte ușor un smart casual outfit.


Celălalt produs comandat e o geantă Alcott care e tot atât de frumoasă precum se vede în poză. O văzusem pe un blog străin și am zis că e de neratat, mai ales la prețul pe care o are.



Am mai comandat un top New Look, care arată ca o lenjerie intimă ;)
Geaca nu v-o mai arăt (am comentat la articol pe site), că nu merită și, bineînțeles că am returnat-o.
Cam astea-s restanțele promise.
Înainte de a-mi continua bucătăreala, dați-mi voie să vă urez să aveți un Crăciun liniștit și să primiți cadourile pe care vi le doriți, indiferent dacă ați fost cuminți sau nu :)

4 comentarii :

  1. Sarbatori frumoase, sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase inelele. Să le porți cu mare drag!
    Sărbători fericite, Miki, și muuuult spor la shopping și în 2015! Te pup!

    RăspundețiȘtergere