sâmbătă, 20 decembrie 2014

Ultima comandă la StrawberryNet

pe anul 2014, bineînțeles :p
Mi-am cumpărat un cofret Oscar de la Renta - Live in love


și un travel set Clinique.


Parfumul îl mirosisem cu ceva timp în urmă la o colegă și mi-a plăcut, însă acum nu m-a mai impresionat deloc. E drept, că atunci când l-am mirosit prima dată era încă cald afară, așa că, cel mai probabil o să-mi placă din nou la primăvară/vară.


Produsele Clinique sunt OK și, mai mult decât atât, am fost tentată de setul ăsta pentru că avea și un chubby stick. Dezamăgirea a existat doar în momentul în care am primit pachetul și am constatat că chubby stick-ul e mini (1.2 ml.), deși pe site, la descrierea setului, scrie ca are 3 ml. (full size). Eh, dar asta e!
Cadou am avut o trusă micuță Fashion Fair, fără cutie, care însă arată destul de onorabil încât să fie dată cadou.
Acum, la final de an, am mai primit niște comenzi la miniPrix și ebay, pe care am să vi le arăt în zilele ce urmează.
Să aveți un weekend plăcut și spor la treabă celor care se pregătesc de Crăciun! :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu