marți, 13 ianuarie 2015

Solduri de iarnă la Palas Mall

Mă ştiţi de shoppaholică aşa că nu puteam să ratez soldurile de la Palas Mall.
Pentru că am semnale că vă plac postările de acest gen, am să vă arăt ce mi-am mai cumpărat în ultimul timp.
De la New Look mi-am cumpărat două shopper-bag. Prima e un pic mai elegantă şi a costat 59 de lei


Cea de-a doua e simpluţă, însă mi-a plăcut culoarea, aşa că am luat-o. A costat 40 de lei.


Tot de la New Look mi-am cumpărat şi un ceas rose gold, tare drăguţ şi feminin, care a costat 40 de lei.


De la C&A, unde nu sunt încă marile reduceri, mi-am cumpărat o pereche de leggings grosuţi, cu partea din faţă din imitaţie de piele. Au costat 40 de lei.


La final, vreau să vă arăt frumuseţile astea, extrem de călduroase (poate un pic prea!), cumpărate de la H&M contra sumei de 30 de lei.


Cum sezonul reducerilor abia a început, aşteptaţi-vă la mai multe articole de acest gen :)
Aştept comenzile online făcute la MangoOutlet, Topshop şi Dorothy Perkins, plus cele de cosmetice de la L'Occitane en Provence şi StrawberryNet, aceasta din urmă fiind făcută de Crăciun.

2 comentarii :

  1. Merci de ponturi! Sa te bucuri de cele cumparate, sunt foarte dragute. Gentile sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere