luni, 18 mai 2015

Noul detergent Persil

Am primit spre testare noul detergent Persil Power-mix caps, un produs novator care înglobează în capsulă, atât detergent gel, cât și detergent pudră.


Recunosc ca am fost sceptică în ceea ce privește dizolvarea capsulelor, pentru că cele folosite de mine pana atunci, produse de altă firmă, rămâneau nedizolvate total și asta mă obliga să mai clătesc o dată rufele.



De data asta, deși am spălat tot la programul cel mai rapid de 29 de minute la temperatura apei de 30 de grade, capsulele au dispărut total, lăsând rufele curate și frumos mirositoare.
Se pare că, deși conceptul e asemănător, produsul Persil Power-mix caps în sine este net superior celorlalte capsule detergent existente pe piață.
Mi-aș fi dorit să primesc spre testare și capsule pentru rufe colorate, însă cum n-a fost să fie, pe cele primite, verzi, pentru rufe albe, le-am testat pe rufe albe și foarte deschise la culoare și mă declar mulțumită de rezultate.
Produsul a fost primit în cadrul unei campanii desfășurate de BUZZStore, un site pe care dacă vă faceți cont există posibilitatea să vă înscrieți și să fiți selectați pentru a testa diverse produse.

4 comentarii :

  1. Deci astea zici ca sunt bune? Ca si eu am folosit de la Ariel si nu se topea invelisul de tot si-mi ramanea gel pe haine, desi setam si clatire suplimentara. Am luat tichetele de masa si-mi trebuie detergent, asa ca am sa-l incerc pe asta. Am sa revin cu parerea mea despre ele :)
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. le-am incercat si eu, au indepartat cu succes petele de mancare &co.

    RăspundețiȘtergere