sâmbătă, 11 iulie 2015

Mică comandă la StrawberryNet

Cu greu, și numai datorită discounturilor suplimentare primite, m-am hotărât să dau o comandă la StrawberryNet, site de pe care am evitat să mai comand în ultimele luni datorită faptului că, de anul ăsta, coletele vin la oficiul poștal cu vamă.
Dacă la ultima comandă primită (prin martie) am avut noroc și nu am plătit nimic, de data asta mi s-a calculat TVA și, în plus, am avut de plătit și 8 lei la poștă.
Nu am avut decât 3 produse, însă vă arăt doar două, pentru că al treilea a fost un parfum pentru soț.


Pentru că am mai avut produse Shiseido și mi-au plăcut, am luat crema bronzantă pentru față cu spf 10 care la prima testare miroase foarte diafan, intră repede în piele și, per total, pare OK.


Al doilea produs este un parfum Madonna Truth or Dare despre care citisem pe Fragrantica și părea a fi parfumul vieții mele, doar că nu cred să fie așa :( Îi mai dau o șansă când vine frigul, pentru că, oricum, e un parfum cu miros puternic, copleșitor, total nerecomandat în zilele astea călduroase.
Cum vă spuneam mai sus, am fost nevoită să plătesc TVA și acea taxă la poștă (Taxă prezentare vamă, după cum scrie pe chitanță). Pentru că pe StrawberryNet nu poți cere, respectiv încărca, decât imaginea/poza unei singure chitanțe, m-am rezumat la cea cu TVA. Ieri pe la ora 16 am trimis solicitarea de returnare a TVA, iar azi la 12.50 PayPal mă anunță că StrawberryNet mi-a făcut refund pentru suma în discuție :)
În plus, am primit și mesaj de înștiințare de la SNT în care își cer scuze pentru că am fost nevoită să plătesc acea sumă. Chiar dacă nu am putut recupera și acei 8 lei, e bine că totuși am recuperat 40 și ceva de lei.
Pe de altă parte, observ un trend ascendent al prețurilor produselor la StrawberryNet, fapt care mă determină să nu mai cumpăr așa des cum o făceam înainte, chiar dacă-mi returnează taxele.

4 comentarii :

  1. Dragute produse! De ce nu faci un review la crema autobronzanta, cu imagini: inainte&dupa? Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cecilia, mersi! crema e doar bronzanta (potenteaza bronzul), nu autobronzanta :)

      Ștergere