joi, 16 iulie 2015

Vesti bune de la The Body Shop si IKEA

Aseara am aflat prin newsletterele celor doua firme ca:

1. Pe site-ul The Body Shop sunt multe produse reduse cu 50%. M-am lasat tentata de cateva uleiuri parfum de 15 ml. :)



si nu in ultimul rand,

2. Incepand de ieri, taxa de colectare pentru comenzile online pe site-ul IKEA este 29 de lei. Pana ieri a fost 49. La aceasta suma se adauga cate 1 leu pentru fiecare kilogram al produselor comandate.

Sper ca v-au fost de folos informatiile astea. Sa aveti o zi frumoasa! :)

8 comentarii :

  1. stii ca ma feream tare mult de newsletters. acum insa, vazand atatea informatii faine pe care le colectezi tu de acolo, incep sa imi reconsider punctul de vedere :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ti-ai dat deja seama ca eu sunt cumparatoare ferventa, insa doar de solduri, asa ca newsletterele imi folosesc scopului la marele fix :)

      Ștergere
  2. si cum sunt uleiurile? esti multumita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am primit inca, insa au review-uri tare bune pe fragrantica.com

      Ștergere
  3. Bine de stiut! Am impresia ca pe site preturile sunt o idee mai mari fata de magazinul fizic. Ma voi duce sa verific.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pensula pentru blush. Insa am sa verific si pentru scrub de corp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Iasi nu este magazin TBS, asa ca asta e singura variantă de shopping

      Ștergere