marți, 1 martie 2016

Ultimele cumpărături de la H&M

Așa cum v-am promis, vă arăt ce am cumpărat de la H&M.
Din păcate, nu mai sunt disponibile decât rochia
care e foarte frumoasă, lucrată impecabil, și e căptușită,
și geanta
care nu-i chiar grozavă. Probabil că, dacă aș fi văzut-o deschisă, n-aș fi cumpărat-o.


Am mai cumpărat și o căciuliță care mi-am închipuit că e în set cu fularul/eșarfa cumpărată cu o altă comandă, doar că nu-i chiar așa, florile de pe căciuliță fiind cumva spre violet.


În plus, mi-am mai cumpărat compulsiv niște balerini care-s mărimea 40, deci îmi sunt mari :(


și o cămașă superbă din poplin cu elastan
Dintre toate, doar de balerini îmi pare rău că i-am luat, pentru că trebuie să-i fac retur :(
Deseară am să revin cu ce am avut în ultima comandă iHerb.
Editez, că mi-a scăpat să vă arăt ce mi-am mai cumpărat, noroc că m-a întrebat Claudia (de la claudia's choice) de Bambu, prins în poza cu geanta ;)
Minunea asta cu pisici:)
Materialul e sintetic, însă e OK din punctul meu de vedere. Cât e de ochioasă,  vedeți și singure. Încă mai e dispo în marimea 44, care e cam pentru un 40 real.

7 comentarii :

  1. sa te bucuri de noutati! eu am asa un chef sa cumpar haine si nu gasesc nimic care sa ma faca sa-mi bata inima mai tare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o scuza ca-s shoppaholica, deci imi bate inima la orice prostioara :)))

      Ștergere
  2. Mersi, Luiza! :)
    Geanta e cam de proasta calitate, de aia zic ca n-as fi luat-o

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti sanatoasa! Geanta e draguta :) Chiar daca nu e de foarte buna calitate, se poate purta. Uuui ce motanel/pisicuta vad eu acolo :D
    Pacat de balerini, sunt superbi! Eu am pe alb si negru, in acest stil. Eu port 39 in general dar cateodata a trebuit sa iau 38..
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evelyn, arătarea din poză e Bambu, mâțul meu cel mic :)
      Cat despre marimea balerinilor, si eu port 39 si, uneori, am fost nevoita sa iau 40. Din pacate, in cazul asta n-a functionat prezumtia ca-s mai mici decat nr. real :-*

      Ștergere
  4. Sa le porti sanatoasa! Pisicul tot de acolo e? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, mersi! Acu mi-am amintit ca am mai cumparat ceva. Ma duc sa editez articolul

      Ștergere