joi, 25 septembrie 2014

A treia comandă iHerb

am primit-o azi.


Pe lângă un şampon Jason, altul decât cel luat în comanda FeelUnique, am luat mult lăudata ciocolată caldă de la Nestle, atât pudră la cutie, cât şi sub forma unor micuţe bezele.
Restul produselor au fost luate din secţiunea trials şi au preţuri cuprinse între 0,50 USD şi 1,95 USD :p
Cadou am primit o radieră ;)
Comanda a ajuns în 12 zile la oficiul poştal de care aparţin.
Credeţi-mă că abia aştept să ajung acasă şi să-mi prepar o ciocolată caldă :)

Fac un update pentru a vă spune că am băut ciocolată cu lapte Nestle Mini Marshmallows în două seri și e foarte bună. Singura problemă e că un plic e recomandat a se pune într-o cană umplută pe 3 sferturi cu lapte, doar că mie rezultatul mi s-a părut dulce de nesuportat. Așa că azi am pus plicul în jumătate de litru de lapte și a ieșit ceva de-a dreptul delicios. Dulce și aromat, însă nu într-o manieră grețoasă.

Tot aseară m-am spălat pe cap cu șamponul Jason cu alge marine și, deocamdată, îmi place. Spre deosebire de cel cu aloe vera, după care era musai să pun balsam în păr pentru că spălat doar cu șamponul rămânea încâlcit, de data asta n-am avut nevoie de balsam. Părul a rămas moale, însă nu pleoștit :p Oricum, trebuie să menționez că părul meu e normal, nu se îngrașă niciodată oricâte zile ar fi trecut de la ultimul spălat, iar singura problemă e scalpul uscat, sensibil.

19 comentarii :

  1. Ce frumos!! Interesante produsele.
    Sa faci si un review la ce ai primit. M-au incantat in mod deosebit masca fata si cea pentru zona cearcanelor.
    Cum sa nu mearga ciocolata calda la 3 grade dimineata cat sunt in dulcele targ momentan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca macar sa nu-mi faca rau mastile alea, ca la cate sunt, e clar ca nu se pot vedea nu stiu ce rezultate miraculoase.
      Azi dimineata au fost 4 grade, insa de maine, cica, se mai incalzeste

      Ștergere
  2. Sa imi spui si mie cum ti se par ciocolatele calde. Eu sunt mare fana de o asemenea bautura in timpul sezonului rece :) trebuie sa dau si eu o comanda iherb cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acusica imi prepar o cana de marshmallow ;)

      Ștergere
    2. Sa le folosesti cu placere! La timpul potrivit, poate scrii review la sampon, te rog... :) Probabil ca stii deja, da' eu tot scriu, ca am patit-o: bezelele din pliculetele Nestle dispar daca se toarna apa fierbinte peste ele.

      Ștergere
    3. Deja am baut o cana de marshmallows cu lapte, insa gasesc ca e prea mult in plic pentru o cana de lapte. Si prea dulce. Cred ca jumatate din plic e de ajuns pentru o cana. Si e foarte gustos, iar bezelele nu s-au topit chiar de tot si le-am mancat. Imi aminteste de copilarie cand imi dadea bunica cacao cu lapte :)
      Si eu sunt curioasa de sampon. Cel cu aloe vera a fost ok un timp, insa acum vad ca fac matreata din nou si de aceea m-am gandit sa-l schimb

      Ștergere
  3. Mmm,cred ca a fost delicioasa!
    Sunt curioasa de masca de fata cum e.Mie imi e putin teama sa dau comanda,ma tot gandesc ca poate nu-mi ajung...

    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, eu dau comenzi cu valoare scazuta, tocmai pentru ca nu pot plati prin Paypal, caz in care daca n-as primi comanda, PP mi-ar rambursa suma fara sa ma tiganesc cu iHerb, despre care aud ca nu-s prea receptivi la astfel de plangeri. Deci, maxim 30 de dolari (o suta de lei si un pic, in functie de cursul valutar)

      Ștergere
  4. yummy! numai bunatati pe i-herb, doar eu n-apuc sa-mi fac curaj sa comand :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-au trebuit ani ca sa ma incumet sa fac prima comanda :)

      Ștergere
  5. UUU ce de-a bunatati! Imi place ceea ce vad si cred ca sunt bune, ca altfel nu le-ai lauda! By the way, i'm back and can't wait to see ya! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Am dat si eu prima comanda pe 12 septembrie si pe 15 s-a modificat statusul in shipped. data estimata a sosirii coletului pe 25 septembrie, transport normal 4$, valoare 38$. Nu am primit nimic, am fost si ieri la posta locala, si la ghiseu (acolo unde vin cele de la avon si colete pe care le comand pe site-uri din Ro) si la alt ghiseu unde vine posta externa, si fetele de acolo au sunat si la posta vamala si nici acolo nu e. Sunt si nerabdatoare si curioasa si ingrijorata caci am citit ca nu intotdeauna ajung...ca sa nu mai zic ca pe 21 sept am dat si a doua comanda in val de 60$ (tot transport 4$)si acum ma gandesc ca sunt cu capul...trebuia macar sa astept sa vad daca vine prima comanda...dar am citit si la tine si la alte fete cat de incantate sunteti de majoritatea produselor comandate incat nu m-am putut abtine...As vrea sa te intreb daca tu l-ai ridicat de la posta sau ti-a fost adus acasa? Unele fete care au primit in august si septembrie spun ori o varianta ori cealalta...si nu prea inteleg cum naiba fac si astia de la posta, nu au si ei niste reguli...in unele orase le aduc acasa, in altele nu? Eu sunt din Alexandria. De o sapatmana merg zilnic la posta, o gramada de timp pierdut...Ma poti ajuta cu ceva detalii legat de aceasta recenta comanda a ta ? In ce data aparea shipped incat pe 25 spui ca a sosit? Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu mi-au fost niciodata aduse colete acasa. Nici chiar cele de la strawberrynet care vin recomandate si ar trebui sa mi se aduca acasa. E drept, ca nici nu sunt acasa dimineata cand vine postasul, insa el nu are de unde sa stie asta si, in perioadele de concediu cand sunt acasa, m-ar fi gasit daca ar fi avut obiceiul sa livreze colete.
      Comanda asta am facut-o pe 10 septembrie, mi-a fost trimisa pe 11 si am primit-o pe 23 (am ridicat-o, de fapt, pe 25). Data estimata de livrare era 22 septembrie. Nu e foarte tarzie ziua de azi pentru livrare, pentru ca e posibil sa mai intarzie din puturosenia unor angajati ai postei.
      In plus, in cazul meu, sunt arondata of.postal 1 din Iasi, acolo unde este si sediul CN Posta romana si e posibil ca asta sa fie un motiv pentru care trimiterile vin oarecum la timp.
      Eu zic sa nu-ti pierzi speranta, ca intarzierea nu e mare :)

      Ștergere
  7. Multumesc mult pentru detalii! Incerc sa raman optimista!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna din nou! Revin ...caci tot n-am primit coletul, nici pe primul(termen estimat 25 septembrie), nici pe al doilea care avea termen estimat acum 2 zile...le-am disperat pe fetele de la posta care imi spun ca "am luat teapa", ca sigur nu mi-a fost trimis niciun colet...ca daca n-am numar de tracking sau ceva sa poata verifica nu ma pot ajuta...eu tot insist, ma duc in fiecare zi la posta...vreau sa te intreb daca aceste colete vin cumva legate cu o fundita mov? si e posibil din Suedia? Si am vazut si o eticheta galbena lipita pe el....aveau un astfel de colet acolo (l-am vazut de la distanta....) dar au zis ca nu este al meu...ci al altei fete...nu mi-au zis si expeditorul...poti sa-mi spui cum apare scris la aceste colete, adica ...ce este trecut la expeditor? Si cum arata coletul, e in cutie, punga, color? Scuze ca insist atat cu asa detalii dar sunt asa de dezamagita...nu neaparat pentru banii pierduti (100$) ci pentru ca au multe produse pe care mi le doresc si mi-e ciuda mai mult ca nu mai pot comanda...Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu-s cu funda mov. Cele cu funda mov care vin din Suedia sunt de la StrawberryNet. Coletele de la iHerb sunt niste cutii simple de carton maro. Ce scrie la expeditor mi-e greu sa-ti spun, pentru ca nu am pastrat cutiile. Daca dai cautare pe google "colet iherb" si selectezi imagini, poti vedea cum arata coletele.
      Imi vine, totusi, greu sa cred ca ambele tale comenzi s-au pierdut/ratacit. Verifica in contul tau daca ai trecut toate datele adresei postale corect.
      Din pacate, mai mult nu stiu sa-ti spun.

      Ștergere
    2. Multumesc mult pentru informatii! Azi...sunt happy! Am ridicat de la posta primul colet, trimis de ei pe 15 septembrie! Deci 25 zile pe drum! Acum ramane sa-l primesc si pe al doilea, dar mi-a revenit optimismul!

      Ștergere
    3. Ma bucur ca nu s-a pierdut. Cel mai probabil a fost doar un pic ratacit, pentru ca totusi 25 de zile e destul mult. Probabil ca saptamana viitoare ai sa-l primesti si pe celalalt :)

      Ștergere