joi, 13 aprilie 2017

Recomandări de beauty și fashion

Azi, în joia Paștelui, când lumea moare de atâta treabă, eu m-am gândit să vă mai zic una-alta, de citit în pauzele în care vă trageți sufletul între fazele curățeniei, vopsitul ouălor și frământatul cozonacilor :D  Nu e cazul meu, că înafara curățeniei uzuale de sfârșit de săptămână și prepararea unei ciorbe, a unei fripturi la tavă și a încă unui fel intermediar la care mă mai gândesc, nu fac nimic. Cozonac am comandat, iar ouă pictez cu niște vopsele luate de la Lidl pe care scrie că pot fi folosite și de copii, iar din poză se vede că ar trebui să iasă niște ouă în culori pastelate. We'll see...
Aaaaa, și în plus, mi-am propus să schimb perdelele cu cele de sezon cald și foarte însorit. La cât am de călcat la ele, Doamne-Doamne să mă ajute!
Să continuăm, deci, cu recomandările ;)
De la magazinul meu preferat, H&M, cumpăr câte ceva aproape săptămânal, cu atât mai mult cu cât au tot fost coduri de reducere + costuri de livrare 0. Vă arăt doar ce mi-a plăcut și ar mai fi dispo
Skinny Regular Jeans - 50 de lei
Buni, de calitate. Singurul minus ar fi că atunci când îi îmbrac, la fiecare 2-3 ore trebuie să mă spăl pe mâini, pentru că se ia culoarea de pe ei și mâinile mele devin vineții. Sper să se rezolve după prima spălare :)
Fustă-creion din jerseu - 30 de lei
 Fustă elastică foarte șic care, deși nu este căptușită, nu se electrizează de ciorapi. Mărimea M a fost perfectă pentru mine.
Pijama cu bluză și șort - 54 de lei
Pijamaua asta e tare drăguță. Sper să fie și comodă. Am cumpărat mărimea L și e cam mare, însă, fiind pijama, nu deranjează tare mult.
Restul lucrurilor cumpărate nu mai sunt dispo, așa că nu are rost să vi le mai arăt. 
La capitolul beauty, am mai bifat două parfumuri: un Casmir de la Chopard, mic-mic de 30 de ml., luat de la AORO cu 78 de lei, și un Gucci Gracious Tuberose de 100 de ml. luat de la StrawberryNet cu vreo 150 de lei, preț reieșit după un cumul de discounturi.



Pe ambele mi le doream de mult, le cunoșteam, deci nu m-au dezamăgit :x
Nu pot să închei înainte de a vă mai recomanda ceva: minunatele săpunuri-cremă lichid de la Dove.


Am primit spre testare minunățiile astea în cadrul unei campanii organizată de BUZZStore și Dove. Părerea mea este, însă, cât se poate se obiectivă: porodusele astea sunt o adevărată încântare! Miros tare plăcut, nu usucă mâinile, indiferent de cât de des te speli pe mâini, iar prețul este accesibil. Recomand! : – b d
Închei urându-vă să aveți un Paște fericit!

7 comentarii :

  1. Sa le porti sanatoasa! Imi place mult mesajul pijamalei. Cat de mare e L, ca mi-e teama ca nu o sa imi vina.
    Mai ai unde depozita parfumurile?
    Sapunurile Dove imi plac si mie, insa eu prefer cele solide.
    Paste fericit si tie!
    Laura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, pijamaua L este pentru un XL mai maricel. Parfumurile is cam multe, intr-adevar :)

      Ștergere
  2. Te.ai innoit de sarbatori. Sa le porti cu placere! Pasti feicit!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim tare mult, draga mea! sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le porti cu drag! Pijamaua si fusta imi plac tare mult!
    Am avut si eu problema asta la o pereche de pantaloni (negri), nu mai stiu de unde ii cumparasem. Dar cert e ca mereu mi-au dat probleme, nu a contat faptul ca i-am spalat. S-au si decolorat urat, de mi-au aparut niste dungi peste tot.. Sper sa nu ai aceeasi problema.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere