luni, 25 septembrie 2017

E toamnă iar

De când nu am mai scris nimic, a venit toamna. Pe bune, nu doar calendaristic :( Azi dimineață erau doar 9 grade și o ceață groasă.


În timpul cât nu am mai scris nimic, mi-am operat deviația de sept și am scăpat de dependența de Bixtonim. Nu a fost deloc ușor pentru că vreo două săptămâni după operație am respirat numai pe gură, iar noaptea era un chin. Însă a trecut, și acum, deși mai am perioade cu nas ușor înfundat din cauza schimbărilor bruște de temperatură (ziua cald/noaptea frig), nu am nevoie de picături.
Vara asta, în schimb, față de alte veri, am citit mai mult, grație unei subscripții gratuite de 2 luni pe scribd. Recent am terminat prima carte, Prietena mea genială, din Tetralogia napoletană a Elenei Ferrante, mult lăudată, dar care pe mine nu m-a impresionat defel. Nici nu știu dacă să mai continuu cu celelalte cărți din serie, sau să mă las păgubașă.
Mi-a plăcut mult, în schimb, Medeea și copii ei, o carte scrisă de Ludmila Ulițkaia. În rest, chestii ușurele, de vară, mai mult de palmares, decât pentru a mă îmbogăți cumva.
Acum citesc Zile întunecate de Yrsa Sigurdardottir, un policier scandinav destul de palpitant.
Zilele astea, duc un mic război cu Facebook pentru a-l obliga pe unul, Remus Istrate,  să șteargă de pe wall-ul lui o poză făcută de mine și postată aici prin 2012, poză în care este Bambu pe fundal de Palas și hotel Internațional în construcție. L-am avertizat că e poza mea și inițial, idiot fiind, mi-a lăudat motanul, fără a se prinde că interpelarea mea cu "am motan frumos, nu-i așa?" și link către articolul de pe blog era menit a-i atrage atenția că poza aia e a mea și n-are acceptul meu s-o preia. Ulterior, a intrat pe blog, și a sters postarea mea de pe wall-ul lui, nu și poza lui Bambu :(
Cu ajutorul Monicăi, sper să-i conving pe cei de la Facebook să acționeze.
În rest, fac deja bagaje pentru cele două săptămâni în Cipru, unde e încă vară  :)
Mai vin.

3 comentarii :

  1. Aaaa, Cipru, sper sa ajung si eu curând acolo. Acuma toamna trebuie sa fie foarte frumos și cald exact cât trebuie! Iar aerul marin ne face bine noua ăstora care avem probleme de respiratie/nas înfundat.

    Cât despre Istrate, mare satisfacție sa te simți popular cu pisicile altora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, si eu sper sa-mi faca bine sejurul in Cipru. Ma uitam chiar acum intr-o aplicatie de vreme si, in timp ce la noi la Iasi, sunt acum doar 9 grade, la Larnaca sunt deja 25, iar maxima preconizata va fi de 30 de grade :)
      Despre Istrate, ce sa zic, mi-a stricat feng-shuiu vreo 2 zile, dar mi-a trecut :P

      Ștergere