vineri, 3 noiembrie 2017

Vacanță în Cipru (II)

Astăzi am să vă arăt câteva poze din excursia pe care am făcut-o la Lefkara, un sat tradițional din districtul Larnaca, aflat pe versanții sudici ai munților Troodos, sat renovat aproape complet și cunoscut în lume pentru faptul că aici se fac broderii, dantele și bijuterii de argint nemaipomenit de frumoase. Satul e împărțit în două zone, cea de sus (Pano Lefkara) unde am fost noi, și cea de jos (Kato Lefkara).

la Biserica "Sfânta Cruce" (sec. XIV) din Pano Lefkara


localnică brodând "la poartă"






asta mi-a plăcut în mod deosebit, însă 39 de euro... :(
În rest, în cele câteva ore pe care le-am avut la dispoziție, am hoinărit pe străduțele satului, am făcut poze, am mâncat și dacă nu m-am îndurat să dau 39 de euro pe mileul ăla, mi-am luat două inele de argint, pentru care am negociat la sânge :P


Cel de-al doilea, cu opal și niște cristale, l-am vrut pentru că-mi cumpărasem cu niște ani în urma, din Creta, niște cercei cu opal și mi s-a părut drăguț să am un fel de set.





un magazin luxos cu obiecte din argint

un restaurant unde doar am făcut o poză


mica piațetă de la biserica Sf.Cruce 




Am mâncat la o tavernă, Coffee Yard Bar-Restaurant, unde totul a fost foarte bun și nu a fost scump



orange pie, o bunătate!






nu, nu e o curte, ci o străduță din sat

cărți de dat



În episodul viitor, vă voi povesti despre Limassol și Nicosia.
Deocamdată, vă urez să aveți un weekend plăcut! :)

3 comentarii :