miercuri, 4 septembrie 2013

Oferta MiniPrix de nerefuzat

Astazi la pranz, magazinul online MiniPrix a lansat aplicatia pentru telefoane mobile ocazie cu care ofera timp de 3 zile o reducere de 50% pentru prima comanda facuta prin intermediul aplicatiei, de pe telefonul mobil.
Toate produsele, cu exceptia produselor partener.


Partea proasta e ca aplicatia nu functioneaza decat de pe telefoanele cu iOS si Android, nu si de pe tablete cu Android. Cel putin de pe a mea, nu. Cum e destul de greu sa alegi si sa pui in cos de pe telefon, va recomand sa faceti ca mine: am ales lucrurile/marimile si le-am pus la favorite de pe PC, pentru ca mai apoi sa le trec toate in cos, de pe telefon.
Un alt minus ar fi ca orice comanda e musai cu plata ramburs, pentru ca nu ti se ofera optiuni de plata.
Inteleg totusi de pe pagina lor de Facebook ca aplicatia e perfectibila.
Happy shopping!

8 comentarii :

  1. tocmai cand m-am hotarat sa fiu cumpatata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Miki pentru sugestie. Coletul vine prin curier, nu? Mi-as lua niste ghetute. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai adesea cu Otto curier sau, in unele cazuri, cu Cargus.

      Ștergere
  3. Miki mi-a usurat portofelul de 200 lei, multumesc frumos. :))) Ce experiente ai cu returul? Ma si astept sa nu imi vina ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. retururile su fost line. Am completat formularul de pe site (din contul meu) si ei mi-au trimis curierul sa ridice pachetul. Banii mi i-au dat inapoi in cont dupa maxim o saptamana.

      Ștergere
  4. Asa am facut si eu, le-am trasferat in wishlist, iar apoi, de te tefelon, in cos. :D

    RăspundețiȘtergere