marți, 29 noiembrie 2016

Credeți că e posibil?


În toți anii ăștia de când am blogul, nu m-a interesat niciodata să "cresc"numărul celor care mă urmăresc prin Google Friend Connect, pentru că mi-am zis că e OK puțini și buni. De fapt, fostul GFC, că acum nu știu cum îi zice, însă sigur nu GFC. Oricum, modul ăsta de a urmari un blog de pe platforma blogger, încă funcționează și e un reper important pentru cei care oferă colaborări cu bloguri.
Azi a venit timpul să recunosc că au fost situații în care am fost puțin frustrată de faptul că am fost refuzată atunci când am întrebat firme dacă vor să sponsorizeze un concurs la aniversarea blogului meu. Întotdeauna mi s-a spus că sunt urmărită, și deci citită, de prea puține persoane și că nu sunt interesați să se promoveze în asemenea condiții. Eu știu sigur că sunteți mulți cei care mă citiți și, de aceea, vă întreb azi, credeți că e posibil ca pe lângă cei 71 de urmăritori cu state vechi să reușesc să adun mult mai mulți? Nu mă hazardez să avansez un număr, însă dacă mă citiți și vă plac articolele mele, așa rar cum scriu, vreți să dați clic și să mă urmăriți oficial?
La anul voi aniversa 6 ani de blogging și mă gândesc că poate cu ocazia asta pot organiza un concurs decent, cu premii tentante.
Dacă voi reuși, va fi doar meritul vostru! :)

10 comentarii :

  1. Ma bucur sa ma aflu printre ce "71 urmaritori cu state vechi".Vroiam doar sa iti spun ca te citesc cu drag de fiecare data si imi cer scuze ca nu "comentez".
    O zi frumoasa.Si meriti mult mai multi urmaritori!

    RăspundețiȘtergere
  2. fac parte dintre oficialii de pe gfc :)). de cativa ani am observat nu numai ca nu creste numarul, ci ca scade fiindca se sterg conturile inactive. nu are rost sa te ghidezi dupa aceasta retea, traficul e de apt cel mai important.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci, asa stau lucrurile... Nu stiam, însă nici firmele nu stiu?

      Ștergere
  3. urmaresc :)
    M-am inscris si la chestionare imediat dupa ce am primit invitatia de la tine, dar cred ca nu sunt in targetul lor :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu te urmaresc prin gfc. E mai usor pentru mine. Nu.i ca pe facebook, in mail se pastreaza postarea si nu o pierd in caz ca nu intru pe net 2 zile. Felicitări pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt şi eu pe acolo, sunt cea cu iepuraşi în poza de profil. Cred că Lace.bunny era nickname-ul meu. Oricum, să ştii că mie îmi placi mult, te citesc cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai exista oameni care cer asa ceva? OMG! Inseamna ca sunt foarte prosti in ceea ce fac si traiesc in trecut. E ok sa iti ceara un Google Analytics, o pagina de Fb sa vada cati followers ai acolo. GFC nu mai exista, nu mai este relevant. A fost candva, acum e istorie.

    RăspundețiȘtergere