vineri, 3 iunie 2011

StrawberryNet again

Astăzi am primit comanda făcută pe 24 mai. După cum v-am spus și la momentul respectiv, am comandat un șampon Agadir Argan Oil, balsamul Agadir Argan Oil și EDT L.A. Style.




Șamponul și balsamul le-am și folosit deja și-mi plac mult. Eu am părul și scalpul uscat și, de ceva timp, am și un fel de mătreață care n-a cedat șampoanelor cu zinc, deci nu-i ciuperca, ci doar o descuamare a pielii capului. Până acum nici un produs nu a îmbunătățit starea asta și, cum auzisem cât de bun e uleiul de argan, am zis să le încerc pe astea două.
Parfumelul nu-i prea grozav, adică e prea dulce pentru mine așa că va fi oferit cadou.

Cadou pentru trei produse comadate am primit un lip gloss Delicious Light Glistening Calvin Klein într-o nuanță naturală (nr. 319 Ultimatum)
Și de data asta sunt extrem de mulțumită de produsele primite și de serviciile StrawberryNet

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu